Proiectul de educatie nonformala Teachers UP! se extinde la nivel national

Proiectul de educatie nonformala Teachers UP! se extinde la nivel national

Dupa succesul obtinut cu proiectul pilot implementat la Brasov, programul unic de educatie TeachersUP! se extinde in patru dintre cele mai importante centre educationale si culturale din Romania: Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara.

Desfasurat dupa un model NASA, programul se adreseaza unui numar de 500 de profesori, beneficiarii directi ai rezultatelor obtinute, elevii, fiind in numar de peste 20.000.

 

"Rezultatele obtinute in Brasov ne-au dat si mai multa incredere ca putem schimba ceva si putem face diferenta in sistemul de educatie din Romania, obisnuit cu metode vechi si care nu mai functioneaza de mult timp. In plus, TeachersUP! ajuta enorm in situatiile mai dificile in care profesorii nu se mai dedica cu pasiune muncii de zi cu zisi nu mai sunt modele pentru elevii lor."
Daniela Ciobotar (Psiholog, trainer, fondator DC Catalyst)

 

Lansat de compania de consultanta si coaching DC Catalyst, Teachers UP! este un program de training revolutionar, bazat pe PCM (Process Communication Model), ce ofera instrumentele utile necesare pentru a ajuta oamenii sa gestioneze situatiile de stres.

Modelul a fost utilizat de NASA, cu scopul de a gestiona procesul de selectie a astronautilor si dezvoltarii echipelor care urmau sa plece in cosmos.

Treptat, programul a intrat atat in lumea de business din SUA si Europa, cat si in institutiile de invatamant din America, Asia si Europa. Acum este implementat si in Romania, preluat si adaptat la conditiile locale, de trainerii Daniela Ciobotar, Andrada Muscalu si Adina Beres.

Proiectul este sustinut la nivel national de directorii a numeroase institutii scolare, dar si de persoane publice, precum Melania Medeleanu, jurnalist, trainer si brand ambassador.

 

"Relatiile pe care le construim cu cei din jurul nostru depind enorm si de cuvintele pe care le folosim. Este extrem de important sa nu ranim, sa nu jignim, sa mangaiem si sa incurajam, in special pe cei mici, cei care vor deveni adultii de maine. Pentru ei, cuvintele profesorilor sunt pietre de temelie. Din acest motiv incurajez initiativa DC Catalyst de a schimba in bine relatiile dintre profesori si elevi, de a-i sprijini pe dascali, care stiu atat de bine cat de diferiti sunt elevii lor, sa aprofundeze tehnicile care pot imbunatati considerabil relatiile cu fiecare dintre copiii, mai ales cu cei asa numiti dificili."
Melania Medeleanu (Jurnalist, trainer, brand ambassador)

 

Prin parcurgerea acestui program, profesorii vor invata sa accepte diferentele dintre oameni si faptul ca aceeasi realitate este diferita pentru fiecare in parte. Dupa cele trei zile de training, dascalii vor intelege cum sa se exprime astfel incat sa produca rezultate palpabile: sa se faca nu doar auziti, ci si ascultati, intelesi, acceptati, urmati.

Profesorii obtin o imbunatatire semnificativa a comunicarii cu caracterele considerate “rebele” sau, dimpotriva, cu visatorii si timizii, o imbunatatire vizibila a relatiei profesor-elev, ca o premisa a performantei scolare crescute.

 

"Stim ca elevii invata cel mai bine de la profesorii pe care ii iubesc, de la cei pe care ii admira si pentru care au respect. Profesorii admirati sunt profesorii capabili de carisma si care de obicei investesc mai mult in educarea si formarea lor proprie."
Daniela Ciobotar (Psiholog, trainer, fondator DC Catalyst)

 

Proiectul pilot desfasurat la Brasov a demonstrat ca orice profesor reuseste sa se conecteze si sa comunice corect cu fiecare elev in parte. Peste 40 de dascali brasoveni au trecut prin cursurile de dezvoltare personala si comunicare de tip PCM, au fost ajutati sa inteleaga mai bine diversitatea claselor unde predau si li s-au dat instrumentele necesare de a lucra individual cu elevii.

Rezultatele inregistrate au fost vizibile imediat: copiii au devenit mai veseli, mai motivati, invata mai bine si vin cu placere la scoala, chiar si in zone defavorizate, ca de exemplu, la scoala din Gircini. Un alt efect al proiectului inregistrat la aceasta unitate de invatamant a fost scaderea abandonului scolar si cresterea promovabilitatii in randul elevilor de clasa a VIII-a.

In total, peste 5.000 de copii au beneficiat de acest program desfasurat pe parcursul a 9 luni, in scolile din Brasov.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related