Inimile indragostite bat in digital cu aplicatia My Heartbeats de la Orange

Inimile indragostite bat in digital cu aplicatia My Heartbeats de la Orange

Orange a lansat in perioada 9 februarie - 15 martie campania nationala "My Heartbeats", construita in jurul aplicatiei cu acelasi nume care poate inregistra bataile inimii, transformandu-le in de zece ori mai multi MB de net pentru utilizator si inca o persoana la alegerea lor. Aplicatia My Heartbeats a fost lansata in prima faza pe Google Play, acesteia urmandu-i si o versiune in AppStore, fiind disponibila utilizatorilor Orange. Campania, comunicata atat conventional, cat si neconventional, a fost realizata in parteneriat cu MullenLowe Profero. 

Odata logat in aplicatie, utilizatorul isi poate inregistra bataile inimii apasand pe camera principala a telefonului.
Aplicatia se foloseste atat de camera, cat si de blitzul telefonului, pentru a detecta fluctuatiile de intensitate a luminii care trece prin degete. Acestea sunt, apoi, procesate si convertite in sunetele batailor inimii.

Inregistrarea poate fi trimisa unui alt utilizator, aplicatia convertind numarul de batai ale inimii in de 10 ori mai multi MB de net cadou pentru ambii utilizatori. Destinatarul primeste un SMS cu un link catre un landing page personalizat unde poate asculta inregistrarea.

Aplicatia poate fi testata si offline, prin intermediul unui proiect special realizat in parteneriat cu mai multe reviste romanesti.

La pagina 99 a numarului din luna martie al revistei Elle, de pilda, cititorii vor descoperi un print interactiv, cu ajutorul acestuia putand sa-si asculte bataile inimii apasand doua butoane simultan. Odata detectat pulsul, inima desenata se lumineaza, iar sunetele batailor inimii incep sa se auda.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related