VICE MEDIA se extinde in Europa de Sud-Est, in parteneriat cu Antenna Group

VICE MEDIA se extinde in Europa de Sud-Est, in parteneriat cu Antenna Group

Dupa succesul din Grecia, Serbia si Romania, VICE Media intra puternic si pe pietele din Rusia, Republica Ceha, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Slovacia si Croatia.

Expansiunea vine ca urmare a cresterii impresionante inregistrate in ultimul an - reach in targetul 18-34 de ani de 29% in Grecia, 42% in Serbia si peste 50% in Romania.

VICE Media a anuntat de curand o extindere majora in Europa de Est, in parteneriat cu Antenna Group, prin care va lansa operatiuni editoriale si de productie noi, pentru crearea si distributia de continut unic in Rusia, Republica Ceha, Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Slovacia si Croatia.

VICE a avut cea mai buna evolutie in Romania, unde, in mai putin de un an, in parteneriat cu Antenna Group - proprietarul Kiss, Magic si Rock FM - continutul VICE a ajuns la peste 50% din publicul tinta cu varsta cuprinsa in intervalul 18-34 de ani. Site-ul a inregistrat o crestere spectaculoasa a numarului de vizitatori unici, cu 112% fata de traficul din anul anterior.

 

"VICE are un potential incredibil pe piata din Europa de Est. De ce? Pentru ca tinerii de acolo vor un continut care sa conteze pentru ei – indiferent daca vorbim despre stiri, lifestyle sau documentare – impachetat si livrat in modul in care vad ei lumea. Foarte putine platforme media le pot oferi acest tip de continut. Antenna Group este partenerul perfect pentru noi, pentru ca au o experienta majora in cunoasterea trasaturilor specifice peisajului media local si inteleg perfect ce facem noi aici la VICE", a declarat Shane Smith (co-fondator si CEO VICE).

 

"Parteneriatul nostru cu VICE este un real succes, aceasta companie media are un stil unic si functioneaza ca un magnet in atragerea tinerilor. Noi venim cu forte complementare, iar prin divizia noastra Amplifier, asiguram un <one stop shop> pentru companii digitale care vor sa se extinda in Europa de Est si sa se dezvolte", a declarat Theodore Kyriakou (actionar si CEO Antenna Group).

 

Primul parteneriat dintre VICE si Antenna Group a avut loc in 2014, odata cu lansarea VICE Grecia. Parteneriatul a dus la crearea unei echipe de productie video care lucreaza non-stop la productia de stiri, programe culturale si de lifestyle locale, pentru difuzare TV si online.

Continutul local acopera o arie larga de subiecte, de la stirile despre criza economica europeana sau refugiatii din Siria, pana la cultura si lifestyle, viata de noapte din Atena sau preocuparile cotidiene ale tinerilor din Grecia.

Parteneriatul a dus la o crestere uriasa a numarului de utilizatori unici, cu un reach al multi-platformei in Grecia de 29% in targetul 18-34 de ani. VICE produce acum un show TV zilnic, precum si opt episoade speciale de cate 45 de minute pentru retea.

Un parteneriat similar intre VICE si Antenna Group a fost lansat in noiembrie 2014 in Serbia si a adus o crestere de audienta de 33% in targetul 18-34 de ani. La fel ca in Grecia, parteneriatul a fost profitabil inca din primul an.

De atunci, continutul VICE a fost difuzat in regiune la patru dintre televiziunile Antenna: Antenna TV din Grecia, Prva TV si B92TV din Serbia si Prva din Muntenegru.

In perioada 2014-2015 au fost difuzate 175 de ore de continut video pe statiile TV FTA, in regiuni unde VICE si Antenna Group sunt partenere. De asemenea, in aceeasi perioada, aceste regiuni au produs un total de 220 de ore de continut video, incluzand productie locala si cu licenta, precum si peste 8.200 de articole de interes local.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related