“Ora Pamantului” la Carrefour Romania

“Ora Pamantului” la Carrefour Romania

Carrefour Romania a marcat sambata, 19 Martie, Ora Pamantului, prin implementarea in magazinele sale, dar si in centrele comerciale partenere actiuni de diminuare a consumului de energie electrica.

Alaturandu-se initiativei WWF Romania, Carrefour isi reafirma grija pentru mediul inconjutaror si angajamentul pentru o dezvoltare durabila, continuand totodata eforturile de imbunatatire a operatiunilor magazinelor prin intermediul unor sisteme integrate de economisire a energiei electice.

Astfel, pe 19 martie, in intervalul orar 20:30-21:30, Carrefour a celebrat Ora Pamantului prin stingerea logourile luminoare si prin reducerea iluminatului cu peste 50% in hipermarketuri, supermarketuri, in galeriile comerciale dar si in parcari.

 

Prin acest gest simbolic, Carrefour s-a alaturat sutelor de milioane de oameni si organizatii din intreaga lume care, prin actiuni similare, si-au aratat sprijinul pentru ocrotirea planetei. In acelasi timp, Carrefour a dorit sa incurajeze implicarea clientilor sai intr-o cauza de o importanta globala.

Totodata, sub sloganul „Daruieste naturii din energia ta”, Carrefour a invitat angajatii, partenerii si clientii ca de Ora Pamantului sa consume un alt tip de energie si anume sa faca o plimbare pe bicicleta, sprijinind astfel actiunea organizata de Asociatia WWF Romania, atat in Bucuresti cat si in alte 40 de orase din intreaga tara.

 

Pentru Carrefour, actiunile care militeaza pentru un mediu mai curat nu sunt interventii punctuale ci reprezinta un angajament continuu si de durata.

Pana acum, in reteaua de hipermarketuri s-au implementat sisteme integrate de eficientizare a consumului de energie, magazinele beneficiind de aparatura care permite reducerea consumului de energie electrica, dar si a emisiilor de dioxid de carbon:

"Carrefour a fost primul retailer din Romania ce a propus sisteme integrate de reducere a consumului de energie elctrica in hipermarketurile sale si este singurul ce le are implementate. Azi, tehnologia ne pune la dispozitie o multitudine de optiuni pentru care putem opta in vederea reducerii constante a efectului de incalzire globala. Noi am optat pentru o implicare continua prin dispunerea de solutii de iluminare cu LED, ce permit reducerea cu 35% a consumului de energie electrica, dar si prin instalarea unui sistem de iluminare cu GPS integrat, ceea ce presupune utilizarea in timpul zilei a luminii naturale de afara in locul lampilor de iluminare", a declarat Bogdan Rusu (Director Active, Carrefour Romania).

 

Optimizarea consumului de energie electrica reprezinta pentru Carrefour o prioritate, dar si o constientizare a importantei si a sensibilitatii acestui subiect, dorind in permanenta sa oferim clientilor nostri servicii cu un impact minim asupra mediului.

 

"Importante sunt si sitemele de refrigerare de ultima generatie pe care le avem instalate in magazinele Carrefour. Fata de instalatiile clasice, noul sistem reduce emisiile de dioxid de carbon cu peste 900 de tone pe an. In contrapartida, caldura generata de instalatia de refrigerare este redirectionata catre alte spatii ale magazinului, eliminand nevoia de a utiliza alte surse de incalzire", a adaugat Bogdan Rusu.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related