Hasbro a inregistrat un profit de 13% in 2015

Hasbro a inregistrat un profit de 13% in 2015

Inovatiile aduse de Hasbro pe piata jocurilor si jucariilor au adus companiei un profit notabil anul trecut. Unul dintre cei mai mari producatori de jocuri si jucarii la nivel mondial, Hasbro a incheiat anul 2015 cu un profit net de 13%.

In plus, veniturile rezultate din segmentul de entertainment si cel de acordare a licentelor au crescut si ele cu 11%. Astfel, 2015 a fost un an profitabil pentru producatorul care are in portofoliu unele dintre cele mai populare branduri de jucarii, precum Monopoly, Transformers, Nerf, Play-Doh, Pie Face si My Little Pony.

 

Creativitatea si inovatia aduse de jocurile Hasbro au dat roade pentru producatorul de jocuri si jucarii: Hasbro a fost numita a treia cea mai inovatoare companie din lume la categoria Hollywood, intr-un top realizat de Fast Company, unul dintre liderii mondiali in randul publicatiilor de business.

Premiata pentru inovatie in „corporate storytelling”, compania a impartit podiumul cu brandurile Netflix si Universal Studios, ceea ce o plaseaza in randul jucatorilor de top din industria divertismentului.

Pe segmente, cele mai mari cresteri ale veniturilor din 2015 au fost inregistrate in randul jucariilor dedicate baietilor. Francizele NERF si Star Wars au adus una dintre cele mai mari contributii la cresterea totala de 20% a veniturilor generate de segmentul din care fac parte.

Pe urmatorul loc se afla categoria prescolarilor, cu o crestere de 17% in cursul anului trecut. Cele mai mari vanzari au fost generate de Play-Doh, super-plastilina care permite micutilor sa creeze si sa modeleze pe masura imaginatiei lor.

 

In 2016, Hasbro isi propune sa continue sa-i surpinda atat pe cei mici cat si pe cei mari cu cele mai ingenioase si distractive jocuri si jucarii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related