Berea Timisoreana creste in preferintele consumatorilor de peste Prut

Berea Timisoreana creste in preferintele consumatorilor de peste Prut

Timisoreana, cea mai iubita bere romaneasca, este apreciata si de romanii de peste Prut. 

In luna mai 2013, Republica Moldova a devenit prima tara de peste granite care a lansat berea Timisoreana la nivel local, sub forma de franciza.

Acest lucru a fost posibil datorita parteneriatului cu cel mai mare producator de bere din Republica Moldova, Efes Vitanta Brewery, care produce sub licenta marca Timisoreana.

Romanii din Republica Moldova se bucura de mai mult de doi ani de zile de gustul berii preparate dupa reteta traditionala a maestrilor berari Timisoreana. In acest timp, vanzarile au cunoscut o crestere accelerata. Din momentul lansarii, vanzarile s-au dublat de la an la an. Anul trecut s-au vandut 3.3 milioane de litri de bere Timisoreana, cantitatea preferata de consumatori fiind de 0,5.

 

"Ne bucuram ca povestea Timisoreana a reusit sa mearga mai departe, geografic vorbind, si a devenit una dintre berile preferatele ale moldovenilor. Rezultatele foarte bune de vanzari sunt de fapt un foarte bun indicator al faptului desi ne desparte un Prut, ne uneste gustul unei beri", declara Mihai Barsan (Vicepresedinte Marketing Ursus Breweries).

 

Timisoreana isi propune sa fie aproape si de romanii din alte tari. Berea Timisoreana este exportata in Spania, Italia, Franta sau Grecia. In aceste tari exista comunitati mari de romani, care, desi si-au construit o viata noua acolo, nu au uitat Romania si nici marcile romanesti cu traditie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related