Dr.Oetker lanseaza campania “Provocarea lui Horia” pentru gama Gelfix

Dr.Oetker lanseaza campania “Provocarea lui Horia” pentru gama Gelfix

Dr. Oetker a lansat campania “Provocarea lui Horia”, ce se va desfasura pe platforma online in perioada 16 mai – 30 iunie 2016.

Binecunoscutul bucatar Horia Virlan ii provoca pe iubitorii de gatit sa inscrie retetele preferate sau neobisnuite de gemuri sau dulceturi pe platforma.

Reteta cea mai surprinzatoare va fi aleasa de catre Horia Virlan si va fi testata de catre el in bucataria Dr. Oetker. De asemenea, cele mai interesante retete preparate cu Gelfix de la Dr. Oetker vor putea castiga numeroase premii: sonerii fara fir pentru casa ta, provizii Gelfix si un set de vase din inox.

Produsele Dr. Oetker care intra in campania „Provocarea lui Horia” sunt Gelfix si Gelifiantul cu fructoza.

 

Gelfix se gaseste in patru variante Gelfix Clasic 1:1, Gelfix Extra 2:1, Gelfix Super 3:1 si Gelfix cu indulcitor din stevie cu ajutorul carora se prepara dulceata cu 40% mai putine calorii decat o dulceata clasica (1 kg fructe:1 kg zahar ).

     

       

 

Beneficiile Gelfix constau in faptul ca dulceata se fierbe in 3-5 minute datorita pectinei din fructe continute in el. Astfel, fructele isi pastreaza forma, culoarea, gustul si vitaminele.

Gelifiantul cu fructoza se adreseaza persoanelor care isi controleaza dieta si doresc sa consume o dulceata cu mai putine calorii.

In plus, pe pagina de Facebook a campaniei, consumatorii pot afla cele mai noi retete propuse de cititori dar si sfaturile lui Horia Virlan pentru o dulceata delicioasa.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related