Cum a fost la saptamana tehnologiei din Bucuresti

Cum a fost la saptamana tehnologiei din Bucuresti

Peste 13,500 de bucuresteni au participat la evenimentele din saptamana tehnologiei, Bucharest Technology Week, desfasurata in perioada 23-29 mai. Pasionatii de tech au participat la conferinte tematice de business, workshop-uri, seminarii si dezbateri asupra rolului inovatiilor asupra diferitelor industrii si domenii. Saptamana s-a incheiat cu o expozitie interactiva in care au fost prezentate solutii si produse care vor schimba viitorul, iar vizitatorii au devenit mai deschisi la adoptarea noilor tehnologii in viata lor, multi exprimandu-si dorinta sa foloseasca in curand inovatiile testate in Piata George Enescu.

Invitat de onoare al evenimentului, Ministrul Telecomunicatiilor si Societatii Informationale, dl. Marius Bostan a declarat ca „digitalizarea ofera Romaniei o mare sansa de a ajunge din urma tari mai avansate din punct de vedere tehnologic. Ma bucur ca vad companii romanesti, inovative, prezente aici si al caror numar creste in fiecare moment.”

Peste 40 de evenimente in tot orasul

Bucharest Technology Week a creat o miscare de tehnologie in tot orasul, in care s-au implicat 30 de organizatori de evenimente, incluse sub umbrela festivalului. Printre ele s-au numarat:

  • discutii si prezentari despre impactul tehnologiei in diferte domenii (Arta si tehnologie, Tehnologie si inovatie in industria culturala, Rolul tehnologiei in educatie)
  • workshop-uri pentru profesionisti (Leadership relational, JS Meetup, Marketing online pentru utilizatorii de smartphone)
  • seminarii pentru antreprenori (Lectia de start-up, Surse de finantare pentru start-upuri inovative)
  • prezentari ale unor proiecte realizate de studenti si elevi (Concept PRO, Casa EfDEN, Famelab)
  • evenimente pentru publicul larg (workshop de printare 3D, Primii pasi in programarea de software, Workshop de robotica)

In plus, 25 de speakeri locali si internationali au venit la Bucuresti pentru a discuta despre rolul tehnologiei in business. Pentru 4 zile, in cadrul conferintelor Innovation Summit, Brands+Tech Summit, Enterprise-IT Summit si Java Dev Summit, manageri de top din companiile romanesti s-au alaturat liderilor internationali pentru a dezbate inovatiile tehnologice care vor avea impact in anii viitori. Printre altele, participantii au aflat tehnici de inovatie folosite de McLaren in formula 1, cum pot folosi realitatea virtuala pentru cercetarea nevoilor consumatorului, cum va afecta Internet of Things produsele dezvoltate de companii si care sunt actualizarile planificare pentru platforma Java. Astfel au descoperit noi utilizari ale tehnologiei, care sa imbunatateasca eficienta proceselor din companie.

13,500 de participanti la expozitia de tehnologie pentru publicul larg

Saptamana s-a incheiat cu cea mai mare expozitie de tehnologie pentru consumatori. De vineri pana duminica, in Piata George Enescu – Ateneu s-au strans peste 13,500 de participanti, care au venit sa testeze gadget-uri, roboti, drone si multe alte inovatii. Una dintre vedetele expozitiei a fost masina electrica Tesla Model S, prezenta pentru prima oara la un eveniment de tehnologie. Ei i s-au alaturat modelele electrice si hibride prezentate de BMW, Toyota si Lexus Romania, Renault Romania, Autoklass Group, Badsi – Nissan, Ford Romania, Volkswagen si Audi.

Participantii s-au jucat si cu roboti: Zoomer este un caine care invata sa reactioneze la comenzi vocale, iar robotii Ubtech Alpha 1S au dansat sincron, spre incantarea celor prezenti. In plus, vizitatorii au putut sa cunoasca roboti dezvoltati in Romania si premiati la concursuri internationale, precum cei de linefollower, cei de minisumo si cei care urmaresc miscarea persoanelor din jurul lor.

O alta tema a expozitiei au fost orasele inteligente si cum tehnologia poate face viata mai buna cetatenilor din ea – prin solutiile de monitorizare care pot fi instalate in casa si care au atras interesul celor prezenti.

Partenerul principal al evenimentului este Vodafone. Conferintele sunt sustinute de AMD in calitate de Partener al Innovation Summit, iQOS in calitate de Partener al Brands+Tech Summit, Siemens in calitate de Partener al Enterprise-IT Summit si ING in calitate de Partener al Java Dev Summit si de Metro Systems, Luxoft, Romstal, Endava si Philips Lighting in calitate de sponsori ai evenimentului.

Partenerii digitali sunt Kubis Interactive si TheCon. Beverages partner este Stella Artois, technical partner este Viva Telecom, official party location est Beraria H, iar Photobooth a fost oferit de OnScreen.

Asociatii si institutii partenere: ANIS, ARIES, Netherlands Romanian Chamber of Commerce, IAA, SNSPA, Universitatea Bucuresti

Parteneri media principali Bucharest Technology Week: Kiss FM, Playtech, Zon@ IT

Parteneri media Bucharest Technology Week: Adhugger, Agora, Androidro, Antena Play, Bucharest City App, Business24, Business Arena Magazin, Butterfly Media, Calatoria Perfecta, Revista CARIERE, Comunicatedepresa, Ctrl-D, Eco Wheels, Eskape, Forbes, Goingout, Grand Cinema, Hotnews, Ibusiness, IQads, Inoras, Institutul de Marketing, IT trends, Itchannel, I’Velo, Learning Network, Market Watch, Marketing Solutions, New Edition News, Romanian Start Ups, Romania Pozitiva, Sapte Seri, SMARK, SolutiiPC, Tech cafe, Tech Hub, Thetrends, Urban, Ziare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Sectiune



Branded


Related