KFC lanseaza prima campanie dedicata restaurantelor de tip Drive Thru a brandului

KFC lanseaza prima campanie dedicata restaurantelor de tip Drive Thru a brandului

KFC lanseaza campania „Fa-ti plinul la KFC”, campanie dedicata clientilor care achizitioneaza produse de la ferestrele de Drive Thru ale lantului de restaurante. Acestia pot castiga premii garantate, ce constau atat in produse KFC, cat si in bonuri de carburant.

Clientii care achizitioneaza produse in valoare de minim 25 de lei din restaurantele KFC Drive Thru, pana la data de 31 iulie 2016, vor primi automat un talon cu o stampila. La trei stampile adunate, clientii primesc pe loc un meniu 5 Hot Wings, iar dupa colectarea a inca doua stampile pe acelasi talon, un bon de carburant in valoare de 10 lei, valabil in benzinariile OMV din tara.

 

"Restaurantele de tip Drive Thru reprezinta un focus pentru noi si ne dorim sa extindem numarul acestui tip de locatii. Sistemul Drive Thru este un concept foarte apreciat de clientii nostri, motiv pentru care ne-am dorit sa demaram aceasta campanie special pentru ei", declara Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC).

 

Restaurantele KFC participante sunt: KFC Arad Drive Thru, KFC Mihai Bravu Drive Thru, KFC Baneasa Drive Thru, KFC Militari Drive Thru, KFC Palas Iasi Drive Thru, KFC Sibiu Drive Thru, KFC Targu Mures Drive Thru. Regulamentul campaniei este disponibil aici.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related