Roche Romania sprijina continuarea studiilor pentru copii din zone rurale dezavantajate

Roche Romania sprijina continuarea studiilor pentru copii din zone rurale dezavantajate

Roche Romania continua, pentru al patrulea an consecutiv, colaborarea cu World Vision Romania, in cadrul campaniei umanitare Roche Children’s Walk - o initiativa globala anuala a Grupului Roche, ce isi propune sa stranga fonduri destinate copiilor din comunitatile defavorizate. 

In acest an, donatiile angajatilor Roche Romania vor fi destinate in proportie de 50% catre programul de burse „Vreau in clasa a noua”, dezvoltat de World Vision Romania.

Programul de burse „Vreau in clasa a noua” se desfasoara incepand cu 2008 si este destinat copiilor din zone rurale dezavantajate din judetele Cluj, Iasi, Ialomita, Dolj, Valcea si Vaslui, care provin din familii defavorizate dar care au trecut cu brio de examenul de Evaluare Nationala si sunt motivati sa isi continue studiile la liceu.

 

"Toti copiii din zonele defavorizate merita o sansa la o viata mai buna. De aceea, campania Roche Children’s Walk sprijina initiativele locale ce isi propun sa asigure un viitor, atat copiilor din mediul rural care nu au resurse si oportunitati sa isi continue educatia, cat si comunitatilor din care acestia provin. Noi credem ca accesul la educatie este fundamental si de aceea ne bucuram sa putem sustine programul „Vreau in clasa a noua", a declarat Martine Draullette (Director General al Roche Romania).

 

Fondurile donate in anii trecuti de angajatii Roche Romania catre World Vision, in cadrul campaniei Roche Children’s Walk, au permis copiilor din comunitatile nevoiase sa primeasca sprijin pentru imbunatatirea rezultatelor scolare, rechizite scolare, imbracaminte, au participat la sesiuni de informare despre igiena si educatie pentru sanatate.

 

"Schimbarea necesita timp, iar partenerii nostri de la Roche au inteles foarte bine acest lucru. Le multumin pentru ca au ales sa creada in tinerii pe care noi ii sprijinim si se implica pentru a le schimba destinele, oferindu-le un viitor mult mai luminos. Datorita acestui parteneriat, zeci de copii au ocazia sa invete lucruri noi, sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si profesional si, cel mai important, sa-si descopere potentialul enorm care se afla in fiecare dintre ei", a mentionat Daniela Buzducea (Director Executiv World Vision Romania).

 

Cealalta jumatate a sumei stranse in Romania va fi directionata proiectelor pe care Grupul Roche, in colaborare cu UNICEF si alte organizatii caritabile renumite, le desfasoara pentru sprijinirea copiilor din Malawi.

Incepand cu 2003, in cadrul Roche Children’s Walk, cu sprijinul a peste 150.000 de angajati Roche, s-au strans peste 12,5 miliarde franci elvetieni pentru copiii orfani din Malawi si pentru copiii din comunitatile defavorizate de pe intreg mapamondul. Roche Group a contribuit in zonele defavorizate la construirea unitatilor de invatamant, formarea cadrelor didactice, educarea copiilor, asigurarea infrastructurii pentru apa curenta, scaderea mortalitatii infantile si sprijinirea centrelor pentru copiii orfani afectati de HIV/SIDA.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related