Mercedes-Benz şi Golin au prezentat un nou scenariu de succes la TIFF 2016

Mercedes-Benz şi Golin au prezentat un nou scenariu de succes la TIFF 2016

Mercedes-Benz și Golin și-au turat motoarele la maximum pentru o nouă cursă memorabilă, în care au sărbătorit un deceniu de parteneriat între brandul de automobile de lux şi Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF). Mai mult decât atât, Golin este pentru al V-lea an consecutiv copilotul Mercedes-Benz în comunicarea acestui proiect.

„Se spune că sequel-urile nu sunt niciodată mai bune decât filmul original, însă parteneriatul dintre Mercedes-Benz și TIFF este o excepție. Pe parcursul acestui deceniu, am fost de la an la an mai buni și mai relevanți pentru publicul nostru, iar Golin, de cinci ediții încoace, ne ajută să valorificăm în comunicare ceea ce ne unește – excelența și pasiunea”, spune Mirel Dediu, Corporate PR/Communications, Mercedes-Benz România.

„Parteneriatul de tradiție dintre Mercedes-Benz şi TIFF reflectă modul în care două branduri pot dezvolta o poveste comună cu un engagement puternic în rândul publicurilor vizate. Astfel, și anul acesta am dezvoltat alături de clientul nostru un scenariu cu mai multe episoade inedite care au pus accentul pe congruența dintre atmosfera unică oferită de acest eveniment și experiența rafinată asigurată de limuzinele Mercedes-Benz”, a declarat Ana Trif, Senior Manager, Golin.

Pentru ediţia din 2016, Golin a sprijinit din nou Mercedes-Benz în pregătirea unei serii de activități care au vizat mai multe categorii de public. Astfel, Mercedes-Benz a oferit, pentru al X-lea an consecutiv, Mașina Oficială a TIFF, de data aceasta limuzinele Clasa E fiind cele care au purtat către covorul roșu actorii și specialiștii industriei cinematografice, inclusiv pe mult așteptatul star internațional Sophia Loren. De asemenea, Golin a invitat jurnaliști și bloggeri să experimenteze confortul şi inovaţia din interiorul Mașinii Oficiale.

Tradiţia superlativului a continuat şi la această ediţie a TIFF, unde Mercedes-Benz a răsplătit-o pe actriţa Carmen Galin cu „Premiul de excelenţă” pentru contribuţia adusă filmului românesc, acordat în fiecare an unei personalităţi importante din lumea cinematografiei.

În cadrul Galei de Premiere de la TIFF, Mercedes-Benz şi Golin au gândit un moment artistic unic, în care patru instrumentişti de la Filarmonica din Cluj au interpretat live o serie de piese din coloana sonoră a unor filme celebre, inclusiv melodia simbol a emisiunii „Telecinemateca”.

Totodată, Golin a sprijinit Mercedes-Benz în derularea proiectului 10 pentru FILM, în care 10 actori talentați din teatrele din România au participat la workshop-uri, premiere de film și dezbateri, fiind invitaţi să cunoască profesionişti din industria cinematografică. Participanţii au punctat excelenţa parteneriatului dintre Mercedes-Benz şi TIFF printr-o serie de zece testimoniale, care vor putea fi vizualizate pe pagina de Facebook a companiei.

Echipa Mercedes-Benz implicată în proiect a fost formată din Mirel Dediu (Corporate PR/Communications, Marketing & PR Mercedes-Benz Cars) și Sabina Anehei (Marketing & PR Mercedes-Benz Cars).

Din echipa Golin au făcut parte Ana Trif (Senior Manager), Alexandra Burdulea (Senior Media Associate), Alexandra Siminiuc (Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge), Cătălina Soare (Digital Manager) și Alin Grămescu (Junior Digital Associate).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related