Siniat România a susținut inițiativa “De-a Arhitectura” la Swimathon 2016

Siniat România a susținut inițiativa “De-a Arhitectura” la Swimathon 2016

Siniat România, producător și furnizor european de top de sisteme de gips-carton, tencuieli și gleturi, a sprijinit organizația “De-a Arhitectura” la Swimathon Bucharest 2016. Anul acesta, evenimentul a adus la start 20 de cauze comunitare, 59 de echipe şi aproape 300 de înotători - persoane publice, sportivi, angajați din companii și oameni cu spirit civic. Evenimentul a atras peste 200.000 lei din comunitate și peste 1.000 de spectatori.

Siniat România a susținut echipa ARHimede 1, condusă de arhitectul Adrian Soare. Fondurile colectate vor susține o nouă serie de cursuri “Școlari în siguranță”. Proiectul își propune să acopere, prin mijloace educaționale, nevoia societății de a fi mai pregătită și de a ști cum să acționeze în cazul unor dezastre (incendiu, cutremur, etc). Acest lucru se poate întâmpla dacă, de mici, copiii sunt educați în acest sens.

Kitul educativ “Școlari în siguranță” va ajunge, în anul școlar 2016-2017, la copiii din 150 clase, la nivel național.

“Parteneriatul Siniat cu asociația «De-a Arhitectura» este unul pe termen lung, construit în jurul acelorași valori și principii. Deopotrivă considerăm că formarea copiilor trebuie să înceapă la vârste fragede. Pe lângă protecția pasivă oferită de pereți, placări și plafoane suspendate, pentru Siniat este foarte importantă și prevenirea apariției incendiilor prin educarea celor mici, astfel încât să poată identifica potențialele riscuri.

Un punct important ar fi diferența dintre un material ușor inflamabil și unul neinflamabil, și impactul asupra unui spațiu: de exemplu, o mansardă protejată sau nu cu sisteme gips carton rezistente la foc”, a declarat Bogdan Tulbure, Technical & Marketing Manager Siniat România.

Swimathon este o platformă de atragere de fonduri pentru cauze din comunitatea locală. Este un mecanism prin care comunitatea se întâlneşte, interacționează şi se implică să strângă fonduri pentru proiectele pe care le consideră relevante.

Siniat urmează o strategie de responsabilitate socială care pune accentul pe sustenabilitate și educație, derulează proiecte și dezvoltă produse cu impact pozitiv asupra societății și a mediului construit, cu ajutorul unor parteneri de încredere. Compania investește anual în organizarea de programe de educație și pune la dispoziția participanților cele mai noi tehnologii, materiale și documentații.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related