ŠKODA Green Challenge, a VI-a ediție de sport și distracție în aer liber

ŠKODA Green Challenge, a VI-a ediție de sport și distracție în aer liber

Pădurea Băneasa a devenit, pentru o zi, punctul de întâlnire al sportivilor amatori de toate vârstele.

ŠKODA Green Challenge a marcat, pe 12 iunie 2016, cea de-a VI-a ediție dedicată întrecerilor de ciclism și de alergare pentru amatori. Organizată de către ŠKODA, Oxygen și Clubul Sportiv Smart Atletic, competiția s-a desfășurat, și anul acesta, în Pădurea Băneasa, reunind probe individuale și de echipă, dar și o secțiune special concepută pentru copii. La cea de-a 6-a ediție, ŠKODA Green Challenge a devenit una dintre cele mai longevive și apreciate evenimente de ciclism din țară.

Gândită inițial ca o întrecere sportivă pentru angajații din companii, ŠKODA Green Challenge și-a extins și diversificat rapid probele pentru a putea susține și cererea mare de înscrieri individuale. Astfel, anul acesta, la cea de-a 6-a ediție, a putut să întâmpine împătimiții de mișcare în aer liber cu 3 probe, antrenând cicliști și alergători amatori de toate vârstele. Parte din atmosfera competiției a fost surprinsă într-un material video disponibil pe canalul oficial de Youtube ŠKODA Green Challenge.

Adulții înscriși la probele de ciclism și de alergare au concurat, anul acesta, pentru un weekend de test drive cu Skoda Yeti, cursuri de înot și cursuri de salvamar, asigurate de Salva Life, invitații la Divertiland, dar și invitații la film oferite de Grand Cinema & More, sesiuni de bike fitting de la Spokes, abonamente la World Class, produse nutritive pentru sportivi Isostar și bere Beck’s.

„ŠKODA Green Challenge s-a vrut întotdeauna o alternativă sănătoasă de petrecere a timpului liber alături de prieteni, familie sau colegi de birou. De aceea, în fiecare an încercăm să găsim acele probe care stimulează cel mai mult spiritul de echipă – motivul principal de întâlnire pentru toți sportivii amatori, indiferent de vârstă”, a declarat Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager ŠKODA.

„În șase ani de organizare, ŠKODA Green Challenge a devenit, pentru noi, un proiect de suflet, iar reușita fiecărei ediții se constituie ca o miză personală. Ne place să privim această competiție dincolo de podium și de clasamente, ca pe o modalitate de a susține activ un stil de viață sănătos și tocmai de aceea ne bucurăm alături de toți participanții care, an de an, ne împărtășesc viziunea”, a declarat Irina Manole, Senior Account Manager Oxygen PR.

Adulții s-au putut întrece, în echipe de câte patru, în proba tradițională a competiției de ciclism tip ștafetă, dar și în cursa individuală de alergare, fiecare participant parcurgând un traseu de 10 km prin Pădurea Băneasa. Copiilor le-a fost rezervată o probă educațională, constând într-un traseu de tip poligon, pe care îl puteau parcurge ori de câte ori doreau pentru a-și antrena îndemânarea, atenția și viteza de reacție.

La șase ani de la prima ediție, ŠKODA Green Challenge păstrează specificul cu care s-a lansat, reușind să atragă în continuare angajați din diverse domenii de activitate. Anul acesta au fost premiate cele mai rapide echipe înscrise la următoarele categorii, în funcție de industrie: construcții, tutun, audit, birotică și papetărie, auto, foto, asigurări, financiar-bancar, telecomunicații, prestări servicii, muzică, sport și IT.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related