Samsung debuteaza la Jocurile Olimpice de la Rio 2016 cu „The Anthem”

Samsung debuteaza la Jocurile Olimpice de la Rio 2016 cu „The Anthem”

Cu mai putin de o luna inainte de inceperea Jocurilor Olimpice de la Rio din 2016, Samsung Electronics, sponsor global al Jocurilor Olimpice la categoria Wireless Communications Equipment, lanseaza filmul „The Anthem”.

In continuarea campaniei globale Samsung pentru Jocurile Olimplice, videoclipul incurajeaza depasirea barierelor, a limitelor geografice si unirea intregii lumi. Versuri din mai multe imnuri nationale sunt amestecate pentru a crea un singur imn, „The Anthem”, care va prinde viata prin toti atletii si spectatorii prezenti.

„The Anthem” incepe cu o tanara din Australia care intoneaza imnul national al Botswanei cu un Samsung Galaxy S7 edge. Pe parcursul videoclipului, smartphone-ul calatoreste prin toate colturile lumii, inregistrand si distribuind vocile fanilor si ale atletilor cantand versuri din imnurile altor tari.

Fiecare vers alcatuieste „The Anthem”, oferindu-le telespectatorilor o noua viziune asupra felului in care produsele si tehnologia inovatoare Samsung ajuta la depasirea barierelor geografice si unesc lumea printr-o conexiune puternica, lipsita de constrangeri.

 

"«The Anthem» este o reflectie a companiei Samsung si a dorintei de a depasi orice limita geografica si de a uni oamenii prin tehnologie si comunicare", a declarat Younghee Lee (vicepresedinte executiv al departamentului de Global Marketing din cadrul Mobile Communications Business al Samsung Electronics). "Prin intonarea „«The Anthem», fani si atleti din intreaga lume vor simti spiritul Jocurilor Olimpice".

 

Sase atleti sunt protagonistii videclipului, fiecare dintre ei avand o poveste unica, plina de sacrificii, care i-a ajutat sa isi depaseasca conditia si sa isi indeplineasca visul. Ei sunt:

  • Tom Daley (Marea Britanie, inot) – medaliat cu bronz la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012, proba sarituri de la 10 metri
  • Alysia Montano (SUA, atletism) – locul al cincilea la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012, proba de 800 de metri
  • Arnaud Assoumani (Franta, atlet la Jocurile Paralimpice) – medaliat la Jocurile Olimpice de la Londra din 2012 de doua ori cu medalia de argint la saritura tripla F46 si la saritura in lungime F46; medaliat cu aur la Jocurile Paralimpice de la Beijing din 2008 la saritura in lungime F46; medaliat cu bronz la Jocurile Paralimplice de la Atena 2004 la saritura in lungime F46
  • Margret Rumat Rumat Hassan (Sudanul de Sud, atletism)
  • Shelley Watts (Australia, box)
  • Gabriel Medina (Brazilia, surf) – campion mondial WSL 2014

Acesti atleti vor aparea in mai multe materiale digitale si destinate retelelor sociale, care vor fi lansate odata cu Jocurile Olimpice de la Rio 2016 si care le vor spune povestile despre depasirea barierelor si a obstacolelor. Astfel, fani din intreaga lume vor simti cu adevarat notiunea de „Depaseste ce nu poti face”.

„The Anthem” este o continuare a campaniei globale Samsung pentru Jocurile Olimpice de la Rio din 2016, concentrata pe atletii perseverenti, care au progresat si care nu au renuntat niciodata. Mai devreme in acest an, Samsung si-a inceput campania prin scurtmetrajul tip documentar A Fighting Chance, care prezinta povestea inspirationala a patru olimpici plini de speranta, ce s-au luptat cu constrangerile si si-au depasit limitele, totul pentru a face istorie pentru tara lor.

 

Apoi, Samsung a continuat cu The Chant, care celebreaza progresul facut de catre atleti si fani prin dispozitivele Galaxy S7 edge si Gear IconX, care ii ajuta sa invinga orice fel de distanta si sa ramana mereu conectati.

 

Atletii din „The Anthem” si ce inseamna sa „Depasesti ce nu poti face”

Tom Daley

"Sunt incantat sa fiu printre cei mai talentati si puternici atleti din campania Samsung «The Anthem» si sa impartasesc propria poveste de viata, felul in care am depasit bariere pentru a ajunge la Jocurile Olimpice de la Rio 2016. Am depasit mai multe obstacole in cariera mea de atlet, dar sunt recunoscator pentru ca toate aceste provocari m-au facut mai puternic si mai determinat sa reusesc. Sper ca povestea mea sa inspire oameni din intreaga lume si sa le ofere increderea de care au nevoie pentru a realiza ceea ce isi doresc." 

 

Arnaud Assoumani

"Atunci cand aveam cinci ani, am vazut la televizor cum atletii alergau si parca zburau prin aer. Mi-am dorit sa simt si eu acelasi lucru. Acela a fost momentul in care mi-am dat seama ca vreau sa devin un sportiv. Astazi, visurile mele se leaga tot de sport, iubesc cum sportul poate sa aduca aproape oameni atat de diferiti social si cultural. Fiind parte din «The Anthem», imi este mult mai usor sa arat lumii ca impartim aceleasi valori si ca ne putem intelege, chiar daca avem culturi diferite si vorbim alte limbi."

 

Margret Rumat Rumat Hassan

"Am participat in 2014 la Nanjing la Jocurile Olimpice de Tineret in postura de atlet independent, dar in Rio steagul Sudanului de Sud va fi arborat pentru prima data la JO si va fi un moment definitoriu atat pentru mine, cat si pentru tara mea. A face parte din acest grup de atleti recunoscuti de Samsung reprezinta progresul imens pe care sportul l-a facut in Sudanul de Sud. Am trecut de multe bariere, inclusiv conflicte civice si conditii precare de antrenament, pentru a fi selectata sa concurez la Jocurile Olimpice de la Rio din 2016. Este o realizare incredibila si voi continua sa-mi depasesc orice limita pentru a progresa."

 

Gabriel Medina

"Parintii mei mi-au dat prima mea placa de surf cand aveam opt ani si mi-a placut la nebunie – dar a fost o intreaga provocare pentru mine ca surfer in Brazilia, pentru ca oamenii nu stiau aproape nimic despre acest sport si nu era recunoscut drept unul de performanta. Am continuat sa ma antrenez din greu si dupa ce am castigat titlul mondial in 2014, surfingul a fost recunoscut ca sport de performanta in Brazilia. Am fost cuprins de emotii si de un sentiment de mandrie atunci cand am auzit imnul tarii mele pe podium, in 2014. Cred ca acest lucru este valabil pentru orice atlet, din orice tara. Este inspirational. «The Anthem» este uimitor pentru ca este un imn ce poate uni si inspira intreaga lume."

 

Samsung a inceput sa se implice in cadrul Jocurilor Olimpice ca sponsor local al Jocurilor Olimpice de la Seoul din 1988. Incepand cu Jocurile Olimpice de Iarna de la Nagano din 1998, compania si-a continuat sprijinul pentru miscarea Olimpica in calitate de partener global in categoria Wireless Communications Equipment, prin propria platforma de comunicare wireless numita Wireless Olympic Works (WOW) si dispozitive mobile.

Aceste inovatii tehnologice pentru telefoanele mobile ofera participantilor la Olimpiada servicii de localizare a utilizatorilor in timp real, comunicatii interactive si Samsung Pay. Samsung organizeaza mai multe campanii olimpice pentru a impartasi bucuria existentei Jocurilor Olimpice cu oameni de pe intreg globul, carora le permite sa ia parte la experienta Jocurilor prin inovatiile tehnologiei mobile. Samsung va continua sa fie Partener Olimpic Global si in 2016 la Rio, in 2018 la PyeongChang si in 2020 la Tokyo.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related