Camionetta - pizzeria mobila intr-un Land Rover

Camionetta - pizzeria mobila intr-un Land Rover

Cum ar fi sa gasesti in oras o pizzerie pe roti, la bordul unui Land Rover, si sa-ti poti savura mancarea in doar 3 minute dupa ce ai facut comanda?

Andrei Gheorghe si Cristina Rotariu s-au gandit sa transforme ceea ce pare o utopie in realitate si au creat Camionetta, un business care imbina pasiunea pentru pizza cu un mod inovator de preparare si servire. Andrei avea un background in antreprenoritat asa ca atunci cand i-a venit ideea sa faca ceva diferit a inceput sa studieze piata si s-a oprit la conceptul de „pizzerie pe roti”.

Au comandat un Land Rover Defender si, dupa peste 2.000 de kilometri condusi pentru a aduce masina in Romania si alte cateva saptamani de mesterit ca sa o modifice, pizzeria era gata.

Meniul are in prezent sapte sortimente de pizza normale si doua pizza-desert.

Andrei si Cristina isi plimba pizzeria pe la festivaluri si evenimente si pregatesc ceva nou in viitor, dar vor inca sa pastreze suspansul. Mai jos, il lasam pe Andrei sa ne conduca pe traseul Camionetta:

 

Pana acum

Traseul profesional este unul natural, reprezentam o companie de catering aflata deja la a doua generatie (n.r. – afacere de familie). In acest moment operam mai multe locatii in Bucuresti cu profiluri diferite, dar toate in domeniul alimentatiei publice.

La pizza s-a ajuns in urma cercetarii pietei. Era nevoie de o pizzerie “mobila” care sa ofere un produs de calitate, respectand ingredientele si reteta originala.

 

Camionetta – de la idee la practica

Am analizat mai multe concepte de pizzerii mobile din afara, iar acesta m-a atras in mod deosebit. Pot spune ca a fost dragoste la prima vedere.

Primul pas a fost sa ne cautam masina potrivita. Am gasit-o in Olanda. Am venit cu ea 2.200 km si a doua zi ne-am apucat de construit cuptorul. Avem o echipa dinamica, pe care o ajustam in functie de dimensiunea evenimentului. Pe langa mancare, Camionetta doreste sa impresioneaze si prin aspect si ingeniozitate.

 

Masina

Land Rover Defender este o masina legendara cu un design timeless, foarte versatila, folosita de-a lungul anilor in diverse scopuri, de la actiuni militare, umanitare, la off-road challenge-uri si mai nou pizza.

Modificarea a constat in construirea cuptorului cu lemne.  Aceasta a fost adevarata incercare a acestui proiect. Cuptorul cantareste in jur de 500 kg si este un cuptor profesional cu vatra, izolat intr-un mod cu totul special. Constructia lui a durat peste 30 de zile.

Nu exista implicare a brandului Land Rover in acest proiect.

 

Obstacole in business

Nu ne-am lovit de obstacole mari pana acum. Legislatia este putin ambigua in acest segment, incepand de la Registrul Auto Roman, pana la primarii, dar suntem obisnuiti cu acest lucru.

 

De la comanda clientului la servirea produsului

Traseul este unul simplu. Clientul comanda pizza dorita, noi o pregatim pe loc si o introducem in cuptorul cu lemne pentru 90 de secunde la o temperatura intre 370 - 500 grade Celsius. In general, o comanda dureaza 3 minute. In cazul evenimentelor mari, in cuptor se pot introduce pana la 12 pizza in acelasi timp.

 

Meniul

Pentru retetele noastre am ales doar ingrediente originale. Faina vine de la o moara celebra din Napoli, sosul de rosii din regiunea Emilia Romagna, mozzarella di bufala din Campana sau salamul chorizo din Barcelona. Accesul la aceste ingrediente il avem printr-un importator local.

Meniul cuprinde 6 retete de pizza si 2 retete de pizza desert. Fiecare reteta are un ingredient vedeta, iar fiecare pizza se diferentiaza mult de cealalta. Pentru aluat folosim o reteta clasica napoletana si il lasam la maturat peste 48 de ore.

De prepararea retetelor se ocupa pizzaioli nostri. Avem o echipa de profesionisti medaliata la numeroase concursuri de pizza si pizza freestyle.

 

Identitate vizuala si naming

Intreaga identitate vizuala a fost creata in-house, de la concept pana la executarea site-ului.
Referitor la naming, am ales un nume usor de retinut, cu directie spre tara de origine a produsului nostru.

 

Promovare

Consideram ca cea mai buna metoda de promovare in acest domeniu este aparitia noastra la cat mai multe festivaluri si evenimente. Observam cu bucurie ca lumea a inceput sa cunoasca retetele noastre si sa le aprecieze. Pentru noi aceasta este cea mai buna promovare.

 Cu siguranta pregatim o surpriza pentru fanii Camionetta, insa toate la timpul lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related