Becel și Golin au invitat consumatorii să experimenteze mixuri unice de uleiuri și arome, în cadrul lansării Becel Blend Bar

Becel și Golin au invitat consumatorii să experimenteze mixuri unice de uleiuri și arome, în cadrul lansării Becel Blend Bar

Bucătăria este un spațiu al creativității și al inovației, astfel că nu există limite de combinații atunci când ai ingrediente de calitate și un pic de îndemânare culinară, lucru demonstrat și prin lansarea Becel Blend Bar în România, concept deja implementat cu succes în Olanda.

Cu această ocazie, Golin a sprijinit Becel în a-i inspira pe consumatori să experimenteze mixuri unice de uleiuri vegetale în preparate deopotrivă gustoase și sănătoase.

„Becel Blend Bar este invitaţia perfectă de a descoperi calitățile uleiurilor naturale şi personalitatea pe care o imprimă preparatelor o combinație reușită de arome. Consumatorii au putut afla mai multe despre ingredientele din produsele Becel şi despre cum pot fi acestea mixate în produse cu un bun aport nutriţional.

Măiestria Chef-ului nostru în dezvoltarea de senzaţii culinare noi s-a îmbinat armonios cu expertiza echipei Golin în comunicarea beneficiilor produselor Becel și a inovației aduse de conceptul Becel Blend Bar pe piața din România”, spune Tatiana Turcan, reprezentantul Marketing Unilever.

Pentru că orice preparat de succes are în spate un expert, Chef Dorin Mandache a fost Master Blenderul perfect pentru dezvoltarea de arome şi gusturi noi cu ajutorul a trei uleiuri de bază din Becel: floarea soarelui, in și rapiță, şi al altor tipuri de uleiuri vegetale de semnătură (ulei de susan, ulei de migdale, ulei de trufe etc.).

Golin a organizat un eveniment special de lansare a noului concept Becel Blend Bar în cadrul căruia Chef Dorin Mandache a combinat, pentru jurnaliştii şi bloggerii prezenţi, trilogia de uleiuri din reţeta Becel, pentru a crea mixuri tartinabile unice, echilibrate din punct de vedere nutriţional și al gustului.

„Lansarea Becel Blend Bar pe piața din România ne-a ajutat să vorbim într-o modalitate foarte simplă și atractivă despre un subiect încă necunoscut multor consumatori – cum se prepară margarina.

Toate activările pregătite pentru promovarea acestui concept nou au fost interesante și dinamice și au avut în centru un mesaj simplu: beneficiile uleiurilor vegetale și modul în care le putem mixa și consuma pentru un stil de viață sănătos”, adaugă Roxana Dibă, Manager, Golin.

Noul concept a fost împărtășit consumatorilor și prin intermediul unor activări de retail organizate în Mega Image Concept Store Băneasa, în cadrul cărora au avut loc demonstrații live de combinare a uleiurilor, susținute de Chef Dorin Mandache, precum și degustări de mixuri tartinabile unice. Reacţiile participanţilor pot fi văzute pe pagina de Facebook a Becel România.  

 

Echipa Becel/Unilever pentru acest proiect este formată din:

Anca Severin (BB Manager), Tatiana Țurcan (BB Assistant), Dana Dobrescu (Communications Manager), Cristi Iozu (R&D Technical Manager), Dana Tufeanu (R&D Local Deploy Foods) și Dana Dogantekin (R&D Country Chef).

Din echipa Golin fac parte:

Roxana Dibă (Manager), Livia Voicu (Senior Media Associate), Bianca Cenuşescu (Media Associate), Raluca Duţă (Chief of the Bridge) şi Gabriela Bumb (Junior Digital Associate).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related