SUBWAY va avea un nou logo, prima data din 2001

SUBWAY va avea un nou logo, prima data din 2001

Cel mai mare lant de restaurante din lume dezvaluie o actualizare a cunoscutului sau logo-ul, la care se adauga si un simbol complet nou. Este prima modificare semnificativa a elementelor vizuale din logo-ul SUBWAY dupa mai bine de 15 ani. Noua identitate completeaza schimbarile  pe care lantul american de restaurante le-a facut la inceputul anului, prin imbunatatirea meniului in toate cele 40.0000 de restaurante si lansarea SUBWAY DIGITAL, o noua divizie suport pentru reteaua SUBWAY. Actualizarea elementelor vizuale va permite o comunicare coerenta si moderna cu publicul larg si va oferi brandului o abordare atractiva, fresh si accesibila.

”Satisfacerea gusturilor mereu in schimbare ale clientilor nostri ne poarta intr-o calatorie fascinanta”, a declarat Suzanne Greco, presedinte si CEO al restaurantelor SUBWAY.

"Brandul SUBWAY este recunoscut in intreaga lume, iar acesta noua identitate intareste angajamentul nostru de a ramane inovativi si fresh, folosindu-ne acum de un design puternic si increzator, fara a pierde din vedere mostenirea si experienta brandului".

Noul logo-ul este mai inalt, indraznet si increzator, subliniind esenta proaspata si actuala a brandului. Culorile de baza au fost optimizate pentru a crea o imagine unitara pe toate canalele de interactiune cu clientii, iar noul simbol, un nou atu al marcii, va da o noua dimensiune celebrelor sageti SUBWAY, oferindu-le o atitudine complet noua si puternica. Surprinzand esenta brandului, sagetile simbolizeaza varietatea alegerilor pe care cel mai mare lant de restaurante din lume o ofera zilnic clientilor din toata lumea.

Logo-ul redesenat si simbolul complet SUBWAY vor ajunge in restaurantele SUBWAY din toata lumea, campania de rebranding urmand sa aiba loc la inceputul anului viitor.

SUBWAY® a intrat pe piata din Romania in 2012 si a deschis pana in prezent 31 de restaurante. Succesul SUBWAY® este consolidat de un model de business solid, implementat de Frederick "Fred" DeLuca in urma cu 50 de ani. Modelul de afaceri a fost creat in jurul unor aspecte esentiale precum: prospetimea celor mai bune ingrediente, crearea si servirea celor mai gustoase sandvisuri din lume chiar in fata clientului, respectand cele mai inalte nivele de calitate.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related