Mirela Bosoi (Orange) despre actiunile BTL si Summer Well: Anul acesta, zona Orange a fost creata pornind de la conceptul „connected experiences”

Mirela Bosoi (Head of Brand and Communication, Orange Romania) ne-a detaliat directiile activitatilor BTL ale brandului intr-o discutie despre Orange si activarile pe care le-au intreprins in aceasta vara. Si despre Summer Well.

"Orange se implica in 3 mari categorii de evenimente ce tin de: film, sport si muzica" ne spune Mirela Bosoi.

 

Actiunile de BTL ale Orange

Evenimentele au fost mereu o parte importanta a strategiei noastre de comunicare pentru ca Orange a fost si va ramane mereu un brand prietenos si cald, alaturi de oameni si pasiunile lor. In general, Orange se implica in 3 mari categorii de evenimente ce tin de: film, sport si muzica.

Pentru ca vrem ca experienta pe care o oferim sa fie unica, avem in portofoliul nostru mai multe evenimente proprii pe care le cream de la zero si le crestem de la an la an dar, si in evenimentele unde suntem doar parteneri, ne implicam foarte mult, adaugam mereu elemente noi pentru a tine pasul cu ritmul si dorintele oamenilor.

De exemplu, Orange Film, care anul acesta a implinit 10 ani, este un program prin care oferim clientilor Orange 2 bilete la pret de 1 in fiecare miercuri in cinematografele partenere. Anul acesta, la aniversare, am organizat o actiune speciala pentru copiii defavorizati care s-a bucurat de foarte multe aprecieri atat din partea celor care s-au implicat si au oferit biletele lor gratuite acestor copii, cat si din partea copiilor participanti, dintre care unii nu fusesera practic niciodata la cinema.

Les Films de Cannes a Bucarest si Festivalul Filmului Francez sunt alte 2 evenimente care se bucura de notorietate si sunt asteptate de public cu nerabdare. Desi intr-o alta zona de implicare, as vrea sa mentionez ca, dincolo de evenimente, Orange sustine de multi ani productia de filme romanesti, unele dintre ele premiate la competitii internationale.

Implicarea noastra in sport are 2 componente - pe de o parte sustinem sportul de masa prin evenimente ca The Color Run, Road Grand Tour sau Brasov Triatlon, dar si sportul de performanta prin parteneriatele cu Liga 1 Orange, Dinamo Bucuresti sau Federatia Romana de Rugby.

Cea de-a treia directie, muzica, este inca de la lansare una din temele noastre preferate.

Am sustinut de-a lungul timpului mai multe concerte live precum Muse si Placebo la primele lor vizite in Romania, Mika, Jessie J sau Jamiroquai iar in ultimii 6 ani ne-am concentrat toate eforturile pe dezvoltarea Summer Well, un festival in care am pus mult suflet si in care am crezut inca dinainte sa se contureze.

 

Importanta BTL-ului in comunicarea Orange

Toate actiunile noastre de promovare au ca obiectiv sustinerea promisiunii de brand de a oferi cele mai noi solutii pentru ca oamenii sa fie mereu aproape de ceea ce este esential pentru ei, acasa si oriunde ar fi.  Evenimentele au un rol foarte bine stabilit in strategia noastra de comunicare pentru ca ne permit interactiunea directa cu oamenii, ne ajuta sa ne cunoastem  mai bine unii pe altii.

Atunci cand gandim prezenta noastra la un eveniment, ne propunem in primul rand sa oferim experiente noi, surprinzatoare, memorabile. Dincolo de tot ce ne ofera tehnologia, care este de acum parte integranta din viata noastra, foarte important pentru noi este sa cream o atmosfera frumoasa in care oamenii sa petreaca cateva ore de calitate si sa interactioneze cu cei cu care impartasesc aceleasi pasiuni.

 

Provocarile festivalului Summer Well

Summer Well este un eveniment de 2 zile insa pregatirea lui dureaza tot anul. Sunt foarte multe lucruri de pus la punct, dar cel mai important si de fapt cea mai mare provocare  este stabilirea line-up-ului. Trebuie sa tinem seama de multe detalii, este un domeniu cu o dinamica aparte, este nevoie de multa flexibilitate si, de ce sa nu recunoastem, uneori si de mult curaj.

O alta provocare este experienta pe care o oferim in cadrul festivalului, este foarte important sa gasim acel echilibru intre ce se asteapta oamenii sa gaseasca si lucrurile unice, surprinzatoare, care pot transforma un festival intr-un eveniment memorabil.

Si cred ca, impreuna cu partenerii nostri de la Livada, am reusit sa rezolvam toate aceste lucruri, in primul rand pentru ca am vazut asta pe fata oamenilor prezenti acolo dar si dupa festival,in comentariile foarte frumoase de pe retelele de socializare.

 

Atuurile Summer Well

Cred ca atuurile sunt de fapt chiar provocarile de care vorbeam  mai devreme, pentru ca acestea fac de fapt  diferenta: line-up-ul si experienta de festival. Pe langa muzica de calitate, oamenii vin la Summer Well sa se relaxeze, sa se intalneasca cu prietenii intr-o locatie superba, sa vada si sa experiementeze lucruri noi. 

Summer Well este cu adevarat un festival ca o vacanta de unde toata lumea pleaca cu amintiri frumoase. Sper ca cei peste 30,000 de oameni care au facut si din aceasta editie un festival de poveste, vor reveni la anul cu placere.

Summer Well sustine perfect toate valorile Orange, este prietenos, dinamic, surprinzator si pune in prim plan oamenii si ceea ce este important pentru ei.

 

Experientele oferite de Orange

Principalul nostru obiectiv este sa fim mai aproape de oameni, sa ne cunoastem mai bine. Cum tehnologia este de acum parte din viata noastra de zi cu zi, experienta Orange se integreaza intr-un mod natural in tot ceea ce se intampla la festival.

Anul acesta, zona Orange a fost creata pornind de la conceptul „connected experiences”. Cei care ne-au vizitat au aflat mai multe despre casele si masinile inteligente si despre cum poti sa ramai  conectat la tot ceea ce este important, oriunde ai fi.

Zona traditionala de relaxare si cinema de pe marginea lacului a devenit anul acesta Orange TV Go - Relax Area, unde s-au putut urmari proiectii speciale prin intermediul aplicatiei noastre de televiziune pe mobil.

Iar pentru ca am observat din anii trecuti ca nu exista limita de varsta pentru a te bucura de Summer Well, anul acesta am creat Orange Junior Digital Playground, un loc special pentru cei mici cu  jocuri, aplicatii si o miniscena cu Millidge si Doig, personajele noastre PrePay, atat de indragite.

Summer Well are propria aplicatie pentru mobil care este si un ghid complet al festivalului, astfel incat publicul sa fie in permanenta informat cu tot ce este nevoie.

 

Comunicarea festivalului

Comunicarea festivalului este destul de ampla, folosim toate canalele media, dar ne concentram pe online si social media unde se afla de fapt publicul nostru. Pentru ca ne dorim sa avem un eveniment prietenos cu mediul, anul acesta am renuntat la postere si flyere.

Dupa 6 editii de Summer Well, cred ca am reusit sa cream un concept de festival unic, cu un public de exceptie, creand un tablou frumos in care am vrea sa ne aflam mereu, nu doar o data pe an.

 

Echipele implicate in organizarea & comunicarea festivalului

De la Orange au fost alaturi de mine Dragos Huian - Events Specialist, Liliana Stefan –Communication Specialist si Anca Stancov - Head of Media, sprijiniti de intreaga echipa de  Brand&Communication precum si de echipele de Marketing, Purchasing, Tehnic si PR.

Organizatorii acestui eveniment sunt partenerii nostri de la Livada - Andi Mitoi, John Varbiu si Vlad Darie impreuna cu o echipa de peste 30 de oameni.

De asemenea, pe tot parcursul pregatirii ne-au sprijinit echipele de la Publicis si Initiative Media.



Subiecte

Sectiune



Related