Lavazza, cafeaua oficiala a turneului de la US Open, lanseaza o noua campanie in parteneriat cu Andre Agassi

Lavazza, cafeaua oficiala a turneului de la US Open, lanseaza o noua campanie in parteneriat cu Andre Agassi

Lavazza anunta o noua colaborare internationala cu Andre Agassi, legenda tenisului. Parteneriatul prin care Agassi devine purtatorul de cuvant al Lavazza in lumea tenisului a debutat oficial la US Open, printr-un eveniment special si o promotie destinate spectatorilor si, de asemenea, prin activitati de teasing desfasurate in orasul New York.

Compania, care este o afacere de familie autentic italiana, cu o istorie de 120 de an si cu sediul in Torino, este prezenta in lumea tenisului de multi ani, devenind in 2015 singurul brand din categoria de categoria produse alimentare si bauturi, partener al tuturor celor patru turnee de Grand Slam.

Lavazza si-a dorit un partener care sa impartaseasca dorinta de a atinge excelenta prin tot ceea ce face, calitate regasita la Andre Agassi. Agassi este unul dintre cei mai mari campioni din toate timpurile, cu un palmares impresionant, care include 60 de titluri ATP si 8 titluri de Grand Slam.

Ocupant al primei treapte a clasamentului mondial de 6 ori, el este castigator al unei medalii olimpice de aur si unul dintre putinii atleti care a obtinul Golden Slam-ul, castigand toate cele 4 turnee de Grand Slam si aurul olimpic.

 

Marco Lavazza (Vicepresedintele companiei) a zis: "Suntem mandri sa dezvaluim noul parteneriat global cu Andre Agassi, unul dintre cei mai mari atleti din istorie, prin lansarea campaniei „I’m Back” chiar la turneul de la US Open."
El adauga: "Am inceput sa vorbim despre pasiunea companiei pentru tenis acum 6 ani la Wimbledon, iar turneele de tenis au devenit rapid una dintre directiile strategice principale prin care comunicam mostenirea, valorile si produsele companiei. Investitia in sport are la baza o ratiune strategica: profilul consumatorului Lavazza se potriveste perfect cu cel al fanilor tenisului. Astfel, prezenta la turneele cheie din circuit si la cele patru competitii de Grand Slam ne ofera oportunitatea de a promova produsele noastre de calitate in tarile cheie pentru companie."

 

Andre Agassi a spus: "In povestea mea de viata isi face loc pasiunea mea pentru cafea, asadar parteneriatul cu Lavazza este o potrivire perfecta, compania pozitionandusu-se in fruntea industrie sale inca de la inceput. Lavazza a inventat arta de a combina diferite tipuri de cafea din zone geografice diferite in urma cu mai bine de 120 de ani, si creaza cu pasiune cea mai buna cafeaua autentica italiana, pe care o stiu si o iubesc de zeci de ani."

 

Noul parteneriat va include evenimente, promotii si aparitii personale la turneele de Grand Slam, oferite fanilor tenisului din intreaga lume: la Australian Open in Melbourne, la Roland Garros in Paris, la Wimbledon in Londra si la US Open in New York, precum si la alte turnee regionale de prestigiu, unde cafeaua Lavazza este prezenta: la BNP Paribas Open in Indian Wells, Mercedes Cup in Stuttgart si Rogers Cup in Toronto.

 

Campania „I’m Back” si evenimentul de lansare

Lavazza a ales o abordare creativa si inovatoare pentru a lansa campania „I’m Back”. Aceasta a inclus o serie de pasi care au pregatit momentul in care a fost anuntata official colaborarea cu Andre Agassi.

Pentru a crea agitatie, compania a inceput cu o serie de mesaje de teasing postate in social media. Apoi, Lavazza a reluat mesajul sau in orasul New York, printr-o serie de anunturi outdoor plasate strategic, care au inclus o silueta cu look-ul iconic al lui Andre Agassi din anii 1980, completata cu o bandana de culoare roz neon.

Apoi, 150 de clone reprezentandu-l pe Agassi din anii 1980 au fost mobilizate sa alerge prin New York pe 30 august, interactionand cu fanii tenisului veniti din intreaga lume pentru a lua parte la US Open.

 

Scopul a fost acela de a creste sentimentul de anticipare pana la dezvaluirea parteneriatului, in cadrul US Open. In pauza dintre primele meciuri ale serii, „clonele” s-au reunit la Arena Arthur Ashe pentru o desfasurare spectaculoasa, in concomitent cu lansarea noului spot publicitar (disponibil si pe tennis.lavazza.com), care dezvaluie oficial intoarcerea lui Andre Agassi la US Open, dupa mai mult de 10 ani.

 

Andre Agassi completeaza: "A fost o experienta minunata sa lucrez alaturi de acest brand inovator, de la filmarea videoclipului „I’m Back” in Italia la crearea unei activari distractive si interactive care a marcat debutul colaborarii noastre. Astept cu nerabdare sa vad ce va urma in anii urmatori."
El a mai adaugat: "Sunt foarte mandru sa fiu partener al Lavazza, o companie cu care impartasesc nu numai pasiunea mea pentru tenis, dar si un angajament etic fata de copii si educatie."

 

Cu zece ani in urma, Andre Agassi s-a retras din tenis, un sport pe care l-a schimbat pentru totdeauna. In mod asemanator, Luigi Lavazza a revolutionat industria cafelei in urma cu mai mult de 120 de ani, atunci cand a inventat conceptul combinarii diferitelor tipuri de cafea.

Acum, cele doua branduri care au in comun acelasi spirit inovator au facut echipa pentru a schimba viata tinerilor cu posibilitati financiare limitate, incepand chiar de la aceasta editie a US Open. Anul acesta, pentru fiecare cafea vanduta la cele doua cafenele Lavazza din cadrul US Open, compania va dona cate 1 dolar Fundatiei USTA (Asociatia de Tenis din Statele Unite), care sprijina Fundatia pentru Educatie Andre Agassi. Scopul acestei organizatii este transformarea sistemului de educatiei si crearea de oportunitati pentru copii.

 

Fondurile colectate vor fi investite exclusiv in programul „Summer of a Lifetime” din cadrul colegiului fundatiei, parte a Academiei de Studii Pregatitoare Andre Agassi din Nevada (care numara peste 1200 de studenti), precum si in bursele care acopera taxele de scolarizare.

Prin savoarea cafelei italiene autentice, anul acesta Lavazza aduce, fara indoiala, un impuls de energie la US Open. Consumatorii din cadrul complexului pot savura cafeaua Lavazza in cele doua cafenele Lavazza, precum si la alte puncte de vanzare, acolo unde frappe-ul „I’m Back” va fi oferit in pahare in editie speciala, care sunt disponibile pentru achizitionare. Aceasta bautura pe baza de cafea a fost creata special pentru US Open de catre specialistii din cadrul Lavazza Training Center.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related