Fiecare plată cu cardurile Mastercard şi Maestro în lanțurile de magazine Auchan asigură o masă elevilor din Rwanda

Fiecare plată cu cardurile Mastercard şi Maestro în lanțurile de magazine Auchan asigură o masă elevilor din Rwanda
  • Prin acest proiect în parteneriat cu Programul Alimentar Mondial și retailerul Auchan, Mastercard donează peste 3,5 milioane de mese copiilor din Rwanda
  • La nivel local, Mastercard susţine educaţia copiilor, prin parteneriatul cu organizaţia SOS Satele Copiilor România

Un simplu gest poate face diferența pentru milioane de copii care nu beneficiază de prânz la școală. Astfel, orice tranzacție de plată efectuată de posesorii de carduri Mastercard şi Maestro în lanțurile de magazine Auchan în perioada 1 septembrie – 1 octombrie va genera automat o donație din partea Mastercard, furnizând o masă unui elev din Rwanda, în cadrul parteneriatului cu Programul Alimentar Mondial (WFP - World Food Programme), cel mai mare program umanitar din lume, ce oferă soluții inovatoare pentru lupta împotriva foametei în rândul elevilor.

Iniţiativa este parte a unei noi campanii Priceless Causes desfăşurată de Mastercard la nivelul mai multor țări din Europa Centrală și de Est, pentru a sprijini Programul Alimentar Mondial, ce oferă soluții inovatoare pentru lupta împotriva foametei în rândul elevilor. Este pentru al doilea an în care Mastercard implică un număr atât de mare de țări dintr-o singură regiune, pentru a sprijini Programul Alimentar Mondial și a contribui la o lume fără foamete. Anul acesta, eforturile celor două organizații sunt  îndreptate spre Rwanda, Africa.

“În perioada în care toți ochii sunt îndreptați spre generațiile de elevi care se pregătesc de zor pentru prima zi a noului an școlar, iar centrele comerciale sunt pline de părinți care aleg cărți, ghiozdane și uniforme, ne bucurăm să putem ajuta copiii care nu s-au bucurat de această efervescență, ba chiar ar putea să nu vadă niciodată interiorul unei școli.

Astfel, alături de Programul Alimentar Mondial și cu ajutorul partenerului nostru, Auchan și al posesorilor de carduri Mastercard ne unim forțele pentru mii de copii din Rwanda. Aceștia vor putea beneficia, astfel, de energia de care au nevoie pentru a merge la școală”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager pentru România în cadrul Mastercard.

Donațiile se vor realiza în momentul plății, fără costuri suplimentare pentru clienți, iar numărul total al meselor care vor fi oferite de Mastercard depășește 3,5 milioane. Acestea vor reprezenta nu doar o sursă vitală de nutriție pentru elevi, ci vor contribui, în acelaşi timp, la prevenirea abandonului școlar. Proiectul susţine, de asemenea, agricultura realizată de comunităţile locale, acestea urmând să furnizeze mesele în cadrul şcolilor. 

Pe plan local, Mastercard susţine educaţia, prin continuarea parteneriatului cu SOS Satele Copiilor România, în cadrul căruia le oferă copiilor din programele asociaţiei multiple oportunități de dezvoltare personală și susținere financiară.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related