Black Button Books sau cum schimbi lumea cu o editură

Black Button Books sau cum schimbi lumea cu o editură
Credit foto: Adi Bulboacă

Ideea unui start-up editorial s-a ivit pentru ca Elena Marcu, Anca Dumitrescu și Ana Bulgăr nu găseau mai niciodată volumele care le plăceau pe piața, la noi. Două dintre ele au venit cu informații din bucătăria de editură, iar a treia a adus în ecuație activismul, plus un background corporate, dornică fiind de "aventuri" antreprenoriale.

Primele șapte titluri care vor apărea în librării în luna octombrie s-au rafinat printr-o sumedenie de întâlniri la cafea și vin, în zile de lucru de câte 12-14 ore. Specializarea Black Button Books, dacă se poate numi așa, stă în lucrări contemporane care instigă la schimbat idei pe subiecte cum ar fi egalitatea de gen sau probleme actuale ale minorităților.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related