Susţine iniţiativa de educaţie dentară lansată de clinica Dental One!

Susţine iniţiativa de educaţie dentară lansată de clinica Dental One!

România este pe ultimul loc în topul european al igienei orale, iar consumul de pastă de dinţi este, în medie, de un tub şi jumătate în mediul rural şi trei în mediul urban. Conform studiilor 58% dintre români merg la medic mai puţin de o dată pe an, iar 80% dintre români au probleme dentare. Unii îşi pot permite o procedura de refacere a danturii, însă, pentru cei mai mulţi români, acest lucru nu este posibil.

În urma analizării acestor statistici medicii stomatologi de la clinica Dental One din Bucureşti au tras un semnal de alarmă asupra riscurilor pe care o igienă dentară precară le poate avea asupra stării generale de sănătate.

O dantură frumoasă reflectă o stare de sănătate bună, un organism puternic, şi semnifică, în egală măsură, şi că persoana respectivă are grijă de propriul corp şi de igienă să orală. Mai mult decât atât, un zâmbet sănătos este un atu în acţiunile de socializare şi reprezintă un simbol al statutului social al unei persoane.

“Pe lângă riscurile dentare şi gingivale, pot apărea şi probleme generale de sănătate. Foarte des, persoanele care nu mestecă mâncarea corect dezvoltă probleme digestive sau de nutriţie. Din păcate, în România, pacientul ajunge destul de târziu la cabinetul medical că să investigheze cauza.

Prin întârzierea vizitei la stomatolog, infecţia se dezvoltă şi este necesară extracţia dintelui. Cu cât amânăm mai mult, problemele dentare se amplifică, iar pentru tratarea lor, apar costuri financiare mult mai mari şi mai multe şedinţe la medicul dentist.” declara Dr. Remus Stratulat, din echipa clinicii Dental One.

Principalele motive pentru care statisticile cu priveşte la igienă orală sunt astfel, ar fi: sărăcia, lipsa de educaţie şi anxietatea dentară. În acest sens Dental One a iniţiat campania socialăAjută-ne să creştem zâmbete!”, prin care doreşte să readucă zâmbetul pe buze acelor tineri care suferă de probleme dentare şi nu dispun de resurse financiare suficiente pentru a-şi permite procedurile stomatologice necesare.

“Am creat această campanie din dorinţa de a trage întâi de toate un semnal de alarmă, dar şi de a oferi o atenţie sporită educaţiei privind igienă dentară tinerilor. Astfel, incidenţa bolilor dentare în rândul adulţilor din România va scădea pe termen mediu şi lung.” declara echipa Dental One pe pagină online a campaniei.

Prima etapă a acestei campanii s-a încheiat, iar o comisie formată din specialişti ai clinicii Dental One şi 5 persoane publice au selectat 4 cazuri grave, tineri cu vârstă cuprinsă între 16 şi 22 de ani, cu rezultate bune la învăţătură, din familii cu situaţie financiară precară sau care au crescut la case de copii.

Pentru a-i cunoaşte mai bine, au fost invitaţi la cabinetele clinicii Dental One, unde au primit o consultaţie dentară gratuită. Depinde şi de voturile voastre însă care dintre cele 4 cazuri va fi selectat pentru tratamentul stomatologic complet la Dental One.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related