Au început înscrierile la Zilele Biz 2016

Au început înscrierile la Zilele Biz 2016

Revista Biz organizează în perioada 14-18 noiembrie cea de a 15-a ediţie a evenimentului Zilele Biz,  la Hotel Novotel, Bucureşti.

Cel mai puternic eveniment business-to-business din România împlineşte în acest an 15 ani de la lansare. Conferinţa este un maraton de cinci zile, ce va reuni cinci domenii de business  – Antreprenoriat, Inovaţie, Management, CSR, Media & Marketing.

Tema ediţiei din acest, “I SHOULDN`T BE ALIVE”, îşi propune să prezinte cum au reuşit oamenii de afaceri din România să supravieţuiască şi să facă performanţă.

De 15 ani, evenimentul aduce pe scenă antreprenori, specialişti care inovează, manageri sau publicitari, oameni care au luptat, s-au reinventat şi au reuşit să arate că şi în România se pot face afaceri de succes, în ciuda tuturor piedicilor care pentru alţii reprezintă scuza perfectă de a renunţă. Sunt cei care pot spune oricând “I shouldn’t be alive!”, dar care, iată, nu doar au supravieţuit, ci au reuşit să facă performanţă într-un mediu atât de ostil, precum România.

Audienţa conferinţei este specializată pe fiecare zi, reunind peste 1000 de manageri, antreprenori, specialişti în comunicare, consultanţi, investitori, ONG-uri şi reprezentanţi media.

Conferinţă reuneşte nume puternice din domeniul de business local şi internaţional. Zeci de speakeri vor prezenta idei şi studii de caz, prin prisma experienţei lor, în săptămâna în care comunitatea de afaceri din capitală se reuneşte într-un context de knowledge sharing.

Între invitaţii din acet an se numără: Iulian Stanciu – CEO eMAG, Radu Timiş – CEO CrisTim, Mircea Turdean – CEO Farmec, Antonio Eram – CEO Netopia, Dumitru Popescu – CEO Arca Space Corporation, Marian Gazdik – Managing Director Startup Grind Europe, Adrian Botan – Global Executive Creative Director McCann Worldgroup, Leslie Hawke – Co-Founder Ovidiu Rom.

Veţi putea afla în premieră poveşti despre succese şi ratări, lecţii de viaţă care schimbă destine de business şi va ajută să înţelegeţi în ce direcţie trebuie să mergeţi. Bineînţeles, experienţa este completată în fiecare zi de networkingul atât de necesar oricărui participant, indiferent de domeniul de activitate.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related