Nestlé FITNESS lupta pentru preventia cancerului la san prin cea de-a treia editie a campaniei Pink Ribbon

Nestle FITNESS a marcat octombrie, luna preventiei cancerului la san, prin cea de-a treia editie a Pink Ribbon in Romania. Editia Pink Ribbon de anul acesta a incurajat femeile sa acorde o atentie deosebita atunci cand vine vorba despre propria sanatate. Adaptarea campaniei pe plan local si implementarea proiectului au fost realizate de agentia Oxygen.

In parteneriat cu Skirtbike, organizatie nonguvernamentala care sustine un stil de viata activ prin promovarea ciclismului urban in randul femeilor, Nestle FITNESS a organizat la inceputul lunii octombrie cursa roz, un mars pe biciclete prin care peste 300 de femei au promovat autoexaminarea periodica a sanilor, ca metoda de preventie a cancerului mamar.

 

"Ma bucura enorm ca foarte multe femei s-au alaturat cauzei noastre. Prin campania Pink Ribbon incercam sa ducem cat mai departe mesajele de preventie a cancerului la san, iar editia de anul acesta s-a dovedit a fi un real succes. Am avut parte de peste 300 de participante care au constientizat importanta autoexaminarii si care au intampinat cauza noastra cu foarte multa deschidere si atitudine pozitiva", a declarat Olimpia Nadolu (Associate Marketing Manager Nestle Romania - divizia Cereale de mic dejun).

 

In spatiul special amenajat, participantele au vizitat cele trei zone - Fii pozitiva, Fii activa si Fii sanatoasa – menite sa le incurajeze sa aiba grija de propria persoana. Astfel, doamnele si domnisoarele au invatat de la specialisti in domeniu cum sa se autoexamineze periodic, au discutat cu Andreea Raicu, Director Editorial Andreearaicu.ro, despre importanta unei gandiri pozitive si s-au pregatit de cursa cu ajutorul unei sesiuni de yoga, oferita de Sorina Fredholm, Healthy Living Influencer.

Dupa ce au vizitat cele trei zone, participantele au plecat cu bicicletele in cursa care a colorat capitala, acestea marcand sustinerea cauzei Pink Ribbon printr-o piesa vestimentara sau un accesoriu roz.

In plus, ca parte din campania Pink Ribbon, Nestle FITNESS a sustinut si anul acesta cauza Asociatiei Casiopeea, prin implicarea in cursa organizata in 24 septembrie, unde angajatii Nestle au alergat pentru femeile care au nevoie de proteze mamare.



Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related