[Retail a la Black Friday] Raluca Radu (Answear.ro): Cheia in a pregati o campanie de Black Friday in fashion este a gasi cateva produse-carlig pentru care sa pregatesti discount-uri WOW

[Retail a la Black Friday] Raluca Radu (Answear.ro): Cheia in a pregati o campanie de Black Friday in fashion este a gasi cateva produse-carlig pentru care sa pregatesti discount-uri WOW

Answear este unul dintre jucatorii recent-aparuti pe piata de fashion din Romania. Discutia noastra cu Raluca RaduCountry Manager Answear Romania, s-a axat pe activitatea din primele 9 luni a companiei, dar mai ales pe pregatirile, respectiv asteptarile companiei prilejuite de Black Friday.  

Va fi, de fapt, nu o zi, ci o perioada ”Black Friday", intre 18 si 27 noiembrie, iar ofertele Answear vor fi comunicate prin afliliati, bloggeri de fashion & lifestyle, pe Instagram, Facebook, prin newslettere, dar si pe TV. Toate acestea au ca scop final, ne spune Raluca, o medie de 700 de comenzi pe zi in perioada respectiva. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related