Surprizele de Ziua Națională vin de la Farmec

Surprizele de Ziua Națională vin de la Farmec

Cu ocazia Zilei Naționale a României, Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, îi surprinde pe români cu două campanii speciale: Hora Frumuseții, organizată în locatiile partenerilor de business și cu o nouă ediție a campaniei Pașaport Gerovital, valabilă la cumpărături din magazinul online al companiei.

Pe data de 1 Decembrie, producătorul clujean de cosmetice organizează Hora Frumuseții, un spectacol autentic românesc, în cadrul căruia românii sunt invitați să se prindă în horă, alături de dansatori îmbrăcați în costume populare. Evenimentul va avea loc simultan în magazinele Auchan din 7 orașe ale țării, începând cu orele 18:00, iar participanții la horă vor primi gratuit un Lapte demachiant Doina cu etichetă tradițională, în ediție limitată. În spiritul sărbătorii românilor, promoterii vor împărți mini-steaguri tricolore vizitatorilor din aceste centre comerciale.

Totodată, între 1-6 decembrie, cei care cumpără produse cosmetice ale companiei în valoare de 15 lei, vor primi cadou un Lapte demachiant Doina, cu etichetă de sărbătoare. Promoția este valabilă în magazinul online Farmec, în magazinele de brand ale companiei, precum și în centrele comerciale selectate din rețelele Cora, Auchan și Carrefour.

Farmec sărbătorește și alături de românii de peste hotare, prin campania Pașaport Gerovital, aflată la a treia ediție. În perioada 28 noiembrie – 2 decembrie, pentru cumpărături în valoare de 149 de lei, compania oferă transport gratuit în 20 de țări: Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croaţia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franţa, Irlanda, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia şi Suedia.

Transportul este gratuit și pe teritoriul României, pentru cumpărături în valoare de minimum 99 de lei. La fiecare comandă efectuată în perioada amintită, românii vor primi cadou un demachiant Doina cu ambalaj dedicat Zilei Naționale.

“Farmec este o companie 100% românească și are o tradiție impresionantă de peste 127 de ani. Ne mândrim că suntem români și că îmbinăm inovația cu tradiția, ducând cu succes numele României și peste hotare. Cu ocazia zilei de 1 Decembrie, oferim, prin campania Pașaport Gerovital, transport gratuit peste hotare și în țară, ducând spiritul tradiției românești mai aproape de românii de pretutindeni.

De asemenea, am decis să îi surprindem, cu această ocazie, și să îi invităm să se prindă în hora românească, pentru a sărbători așa cum se cuvine această zi specială. La 40 de ani de când s-a născut, brandul Doina se menține numărul 1 în preferințele româncelor pe segmentul de produse pentru curățarea tenului, oferind beneficii indiscutabile și un raport corect calitate-preț.

Din acest punct de vedere, considerăm că este cel mai potrivit produs autohton care să reprezinte frumusetea si traditia românească”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing Farmec.

Hora Frumuseții, spectacolul tradițional în cadrul căruia participanții vor primi cadou produse Doina, va fi transmisă și Live pe pagina de Facebook a companiei Farmec.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related