Jocul cuvintelor interzise se lansează oficial în România

Jocul cuvintelor interzise se lansează oficial în România

Hasbro lansează pe piața din România unul dintre cele mai creative jocuri de cuvinte din lume - Taboo - o provocare haioasă pentru oricine îl va încerca. Un joc al „distracției de nedescris”, la propriu și la figurat, Taboo constă în descrierea unor cuvinte fără a folosi chiar cei mai reprezentantivi și uzuali termeni. 

În jocul Taboo, pentru a câștiga trebuie să-ți ajuți echipa să ghicească cât mai multe cuvinte secrete, însă trebuie să fii atent pentru că cele mai evidente indicii sunt strict interzise. Gândiți-vă, spre exemplu, cum ați putea descrie termenul „nachos” fără a folosi cuvintele mexican, chipsuri, crocant, sos și chilli? Mai mult, nici cuvintele derivate din acestea nu sunt permise.

"Taboo aduce un concept nou de joc, potrivit atât pentru tineri, cât și pentru adulți și poate oferi ore în șir de distracție. Fiind o competiție contracronometru a cuvintelor, jocul poate lua oricând o turnură neașteptată și să transforme o seară oarecare petrecută alături de prieteni ori familie, într-una memorabilă", declară Larisa Popescu (Brand Manager Hasbro România & Bulgaria).

 

Așadar, jucătorii își testează creativitatea cu Taboo, în încercarea de a descrie denumiri de cuvinte ori branduri populare. Jocul vine cu un set de peste 1.000 cuvinte și provocăride ghicit, relevante pentru tendințele actuale, o clepsidră, un zar care schimbă regulile jocului și o sonerie care îi „sancționează” pe cei care rostesc cuvintele Taboo.

 

Cum se joacă?

  1. Împărțiți-vă în echipe și așezați-vă astfel încât să vă puteți vedea unii pe alții;
  2. Aranjați cartonașele și alegeți-vă culoarea cu care veți juca;
  3. Fă-i pe cei din echipa ta să rostească cuvântul de ghicit din partea de sus a cartonașului, fără să folosești cuvintele Taboo. Dacă rostești cuvintele interzise, echipa ta a pierdut punctul;
  4. Timpul de joacă îl stabiliți voi, câștigătoare va fi echipa cu cele mai multe puncte; 
  5. Pregătiți-vă de o distracție de nedescris!
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related