Progresiv Awards, premiile care aduc recunoasterea adevaratelor valori din piata FMCG, la a doua editie

Progresiv Awards, premiile care aduc recunoasterea adevaratelor valori din piata FMCG, la a doua editie

Revista Progresiv, liderul publicatiilor b2b din piata romaneasca de retail & FMCG, a dat startul nominalizarilor si autonominalizarilor la a 2-a editie a Progresiv Awards.

Dupa succesul inregistrat in 2016, Progresiv Awards - premiile industriei de retail & FMCG, isi propun sa aduca recunoastere adevaratelor valori din piata de retail & FMCG la 9 categorii:

Best Retailer
Best FMCG Supplier
Best New Retail Concept
Best New Product
Best In-store Project
Outstanding Leadership
Best Start-up in Retail&FMCG
Best Services Provider in Retail
Best CSR Project in Retail&FMCG

Progresiv Awards este o competitie independenta de sponsori si transparenta din punct de vedere al procesului de votare. Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent si obiectiv si presupune trei etape:

15 nov – 15 ian Nominalizari si autonominalizari facute de intreaga piata, pe site-ul evenimentului
15 ian – 1 feb Validarea inscrierilor si stabilirea finalistilor de catre consiliul de specialisti
1 feb – 16 martie Votarea care se face pe baza chestionarelor cu linkuri unice, garantand faptul ca o persoana poate vota o singura data si doar la categoriile la care nu concureaza compania/brandul pe care il/o reprezinta. Premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. 

Research Partner in proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piata Ipsos Romania.  

Castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei Progresiv Awards 2017, pe 16 martie 2017, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrata in programul Conferintei Progresiv Sinaia, editia a 17-a, desfasurate intre 15-17 martie 2016.

Trofeele Progresiv Awards sunt adevarate opera de arta suflate manual de artistul sticla Cristina Ilinca.

Marele castigator al Progresiv Awards 2016 a fost Mega Image care a plecat acasa cu doua trofee, pentru „Best Retailer” si pentru „Best New Retail Concept”. Albalact a castigat premiul “Best FMCG Supplier”, Strongbow (Heineken) a castigat “Best Product Innovation”, Coca-Cola a luat premiul “Best Brand Initiative in Retail ” pentru Campania Coca-Cola „Kiss and Win”, in timp ce, dupa o lupta stransa, George Stefanescu, Director General Whiteland Import-Export, a castigat titlul de „Outstanding Leadership”. Locul intai la categoria „Best Entrepreneur in Retail” a revenit Dorinei Mutu, proprietarul Annabella, din Ramnicu Valcea. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related