KFC continua sustinerea a doua case SOS Satele Copiilor Romania, prin campania “Bucket de bine”

KFC continua sustinerea a doua case SOS Satele Copiilor Romania, prin campania “Bucket de bine”

In anul 2016, KFC a donat peste 51,000 euro catre SOS Satele Copiilor Romania, in urma campaniei „Bucket de bine”. Prin aceasta campanie, KFC doneaza un leu din costul fiecarui Hot Bucket vandut, pentru al doilea an consecutiv.

Fondurile donate de lantul de restaurante catre SOS Satele Copiilor Romania sustin doua case din cadrul satului din Bucuresti. Copiilor din cele doua case le sunt asigurate astfel toate cheltuielile necesare pentru alimente, imbracaminte, ingrijiri medicale si activitati educationale si de timp liber.

"Cei de la SOS Satele Copiilor Romania depun un efort extraordinar pentru a-i ajuta pe cei mici sa se bucure de viata, sa invete si sa isi faca prieteni noi. Acesta este motivul pentru care ne-am dorit sa ne alaturam cauzei lor. Le multumim lor ca ne ofera oportunitatea de a ajuta acesti copii, cat si clientilor nostri tot mai numerosi, care sunt si ei parte a evolutiei celor mici, prin achizitionarea Bucketului de bine din restaurantele noastre", a spus Mark Hilton (Franchise Business Consultant KFC Romania).

"SOS Satele Copiilor depune eforturi constante pentru a schimba in bine viata copiilor aflati in dificultate. Acest lucru nu ar fi posibil insa fara suportul celor care se implica permanent in activitatile pe care le desfasuram. Am gasit in KFC un partener care sustine viziunea noastra, care isi doreste cu adevarat sa aduca o schimbare in viata acestor copii. Fondurile stranse in cadrul campaniei „Bucket de bine”, desfasurata de KFC, vor facilita o integrare mai buna a copiilor in sistemul educational si totodata vor acoperi cheltuielile necesare intretinerii zilnice a acestora si costurile activitatilor educationale. Doresc sa le multumesc personal angajatilor KFC ca s-au alaturat cauzei noastre si ca aduc un zambet pe chipurile copiilor pe care ii avem in grija", afirma Diana Podaru (Director General, SOS Satele Copiilor).

Campania „Bucket de bine” continua in toate restaurantele KFC din tara si in 2017. Parteneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat in anul 2014, iar din 2015, lantul de restaurante a inceput sustinerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activitatilor de zi cu zi, urmand ca apoi, datorita rezultatelor obtinute, KFC sa sponsorizeze doua case din satul SOS.

Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor Romania se inscrie in directiile strategice de CSR ale KFC Romania, avand scopul de a sustine educatia si dezvoltarea tinerilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related