Beaconii în relația one-on-one cu clientul. Bogdan Oros, Onyx Beacon: Contează enorm cât de inteligent și creativ folosești big data

Beaconii ar putea reprezenta o soluție în problema interacțiunii dintre branduri și consumatori, în care utilizarea inteligentă a big data construiește treptat o nouă paradigmă a comunicării. Anume aceea în care brandurile depășesc statutul de emițători ai unor mesaje generaliste distribuite în masă. De exemplu:

Știm precis de la beaconi că utilizatorul Maria Popescu se află chiar acum în magazinul nostru, iar din e-shop știm că și-a pus recent în wishlist un laptop și că s-a interesat pe magazinul online de posibilitățile de achiziție în rate. Așa că nu o să-i trimitem o notificare care o va informa că avem promoție la cartofi sau detergenți, ci îi vom spune că laptopul cu pricina este pe stoc în magazinul în care tocmai se află și îl poate vedea la raftul numărul X care este la fix 22 de metri de ea, spre dreapta, că dacă îl cumpără azi primește un discount sau un bonus și că biroul de credite din magazin a pregătit deja documentele de finanțare pentru rate. Iar, dacă unul dintre vânzători o abordează personal, o salută folosindu-i numele și o conduce la raftul unde este laptopul și îi prezintă și alte 2-3 variante, corespunzătoare nevoilor sale de utilizator, atunci putem vorbi despre o experiență de achiziție WOW.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Subiecte

Sectiune



Related