Grand Family Festival, la a douăsprezecea ediție de film pentru copii | „Hai să cântăm!”, „Berzele” și „Marele Uriaș Prietenos” sunt câteva dintre filmele care se bucură de un preț special

Grand Family Festival, la a douăsprezecea ediție de film pentru copii | „Hai să cântăm!”, „Berzele” și „Marele Uriaș Prietenos” sunt câteva dintre filmele care se bucură de un preț special

La Grand Cinema & More, fiecare vacanță a celor mici devine prilej pentru filme și timp petrecut în familie. Anul acesta, cea de-a douăsprezecea ediție Grand Family Festival se va desfășura în perioada 6 – 10 februarie, reunind unele dintre cele mai apreciate filme pentru copii la un preț special.

Pe parcursul festivalului, în cinematograf vor rula șaptesprezece dintre cele mai îndrăgite producții, printre care și lansări de succes ale anului trecut. Toate filmele din program vor fi dublate în limba română, în format 2D și 3D și vor fi accesibile la prețuri care aduc toată familia împreună. Pentru adulți, orice bilet la film costă 16 lei, iar copiii cu vârsta sub 12 ani beneficiază de acces gratuit.

Împreună, copii și adulți, vor putea urmări Fură steagul, salvează Luna (Capture the Flag), Gruffalo și prietenii lui (Gruffalo And His Friends), Epoca de gheață: Ploaie de meteoriți (Ice Age: Collision Course), Kubo şi lăuta magică (Kubo And The Two Strings), Ups! Am pierdut arca (Ooops! Noah is Gone...), Năzdrăvanii din pădure. Speriosul sperioșilor (Open Season: Scared Silly), Ozzy - Marea evadare (Ozzy), Oachi, prințul din junglă (Ribbit), Hai să cântăm! (Sing), Marea bulgăreală (Snowtime!), Berzele (Storks), Angry Birds – Filmul (The Angry Birds Movie), Marele Uriaș Prietenos (The BFG), Singuri acasă (The Secret Life of Pets), Al şaptelea pitic (The Seventh Dwarf), Crăiasa Zăpezii: Foc şi Gheaţă  (The Snow Queen 3) sau Trolii (Trolls) în format 2D și 3D, dublate în limba română.

„Douăsprezece ediții mai târziu, credem încă în puterea Grand Family Festival de a aduce familiile împreună în fața unui film cu final fericit.

Tocmai de aceea, ne străduim de fiecare dată să includem în program acele filme care să amuze și să emoționeze în egală măsură copii și părinți, iar, din acest punct de vedere, ne bucurăm că anul trecut a fost atât de bogat în lansări de animații de succes”, a declarat Simona Manea, Entertainment Business Unit Marketing Director.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related