[Specialistii in cafea] Adrian Simion, Guido: ​Inainte de acest proiect nu am avut nicio legatura cu zona HoReCa, insa eram foarte pasionat de cafea

[Specialistii in cafea] Adrian Simion, Guido: ​Inainte de acest proiect nu am avut nicio legatura cu zona HoReCa, insa eram foarte pasionat de cafea

In 2014, Adrian Simion a investit 60.000 de euro lansand Guido, prajitorie si magazin de cafea de specialitate, iar anul urmator, inca pe atat. Recent, a deschis si o cafenea, Fellow One.

Marea majoritate eram obisnuiti cu cafeaua amara si doar atat, pe care incercam sa o dregem cu lapte, zahar sau adaousuri de gust.​

Lucrurile s-au schimbat, in ultimii ani, si acum vorbim de al treilea val al cafelei, care a ajuns si in Romania. 

 

​Am deschis in iulie 2014. Prajitorul a venit in februarie 2014 cand am inceput amenajarea si amm facut cursuri de prajire, am dezvoltat conceptul, brandingul, cafelele, etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Sectiune



Branded


Related