Produsele cosmetice antirid, cele mai solicitate in magazinul online Farmec

Produsele cosmetice antirid, cele mai solicitate in magazinul online Farmec

Farmec, cel mai important producator roman de cosmetice, a inregistrat in anul 2016 cele mai multe solicitari in magazinul online pentru produsele cosmetice antirid– fiole, seruri si creme de fata. Cele mai cautate produse au fost Fiolele cu Acid Hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution si Fiolele cu Colagen din gama Aslavital Mineralactiv, acestea fiind incluse in peste 42% dintre comenzile realizate pe farmec.ro.

Urmatoarele produse in topul preferintelor consumatorilor au fost Serul perfect anti-age Gerovital H3 Evolution, Tratamentul corector riduri - ochi, buze, frunte Gerovital H3 Evolution si Crema anti-age intens restructuranta din aceeasi gama.

"Gerovital a fost si in 2016 cel mai iubit brand romanesc, iar preferinta romancelor pentru aceasta marca demonstreaza ca eficienta si calitatea produselor le-au castigat increderea. Produsele Gerovital H3 Evolution, cea mai solicitata gama in magazinul online in 2016, au la baza acidul hialuronic si sunt atent create de specialistii nostri pentru a mentine frumusetea si tineretea pielii. La fel de iubite, Fiolele cu colagen din gama Aslavital Mineralactiv au la baza ingrediente cu un puternic efect antirid, reprezentand o solutie anti-age unica pe piata in acest moment. Interesul pentru aceste produse inovatoare ne bucura si ne ambitioneaza, totodata, spre a veni mereu cu noi formule dedicate frumusetii femeii", a declarat Ioana Borza (Director de Marketin Farmec).

 

Pentru ingrijirea parului, Kitul de regenerare din gama Gerovital Tratament Expert a ocupat primul loc in preferintele vizitatorilor magazinului online. Format din 2 seruri de regenerare, kitul are la baza un complex de vitamine B5, A si E, extracte vegetale si Keratina si este solicitat atat de femei, cat si de barbati.

In 2016, magazinul online Farmec a inregistrat lunar peste 4000 de clienti.

"Suntem atenti la ceea ce isi doresc iubitorii brandurilor noastre si le pregatim mereu promotii si oferte speciale atractive; tinem cont de istoricul cumparaturilor, precum si de informatiile oferite de clienti in momentul crearii unui cont pe farmec.ro, si anume tipul de ten, tipul de par si varsta.
In fiecare miercuri avem oferte fulger de 15 ore, la care se adauga promotiile saptamanale de discounturi, unde tinem cont de voturile clientilor. Fiecare produs poate fi votat, iar in momentul in care alegem produsele care vor beneficia de 25% discount, tinem cont si de aceste preferinte.
Cine comanda din magazinul online beneficiaza, totodata, si de scheme de intretinere personalizate. Acestea sunt generate automat de catre sistem, pe baza informatiilor oferite de clienti, insa oferim si suport pentru definirea acestora”, a declarat Cristina Berdea (Manager Vanzari Online Farmec).

 

Anul trecut, vanzarile in magazinul online al companiei au fost cu 25% mai mari fata de 2015, dupa ce in anul precedent depasisera 1 milion de euro. Site-ul pune la dispozitie peste 400 de produse din 34 de game.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related