[Scapa cine poate] Colaborari cu Coca-Cola si Hyundai. Cazul celor de la Captive Escape Room, povestit de Mihai Ungureanu

[Scapa cine poate] Colaborari cu Coca-Cola si Hyundai. Cazul celor de la Captive Escape Room, povestit de Mihai Ungureanu

Business-urile care presupun o doza sporita de creativitate au in componenta, aproape obligatoriu, oameni creativi. Chiar daca uneori strictetea afacerii impune delimitari clare ale implicarii fiecarui partener, creativii nu au de ales: sunt importanti.

Captive Escape Room este o locatie cu cinci escape room-uri coordonate de patru parteneri. Mihai Ungureanu este unul dintre ei. Cu el am stat la povesti despre piata camerelor de escape din Romania si despre evolutia afacerii lor. Mihai este parte din factiunea creativa despre care vorbeam mai sus - este muzician trupa Dada

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related