Studiu Business Lease: O femeie are, în medie, 1,36 accidente pe an

Studiu Business Lease: O femeie are, în medie, 1,36 accidente pe an

Zaga Brand comunică cel mai recent studiu al Business Lease, unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de mobilitate și leasing operațional, realizat asupra propriei flote auto administrate și care a relevat numărul total de accidente în care au fost implicate doamnele și domnișoarele în 2016.

Business Lease România gestionează în momentul de față peste 3.000 de autoturisme, dintre care 65% se află în București și 35% în restul regiunilor din țară, iar 75% dintre șoferi sunt bărbați și 25% sunt femei.

Studiul realizat arată că în ultimele 12 luni femeile au avut, în medie, 1,36 accidente, iar valoarea maximă a daunelor a fost de 40.000 lei, în timp ce bărbații au avut o medie de 1,72 de accidente.

Infografic Business Lease

Cele mai frecvente daune sunt cele frontale

Anul trecut, mai mult de 37% din totalul incidentelor raportate de către doamnele aflate la volan, care s-au lăsat cu daune asupra vehiculului, au avut autor necunoscut, majoritatea producându-se în parcare. Cifrele Business Lease arată, de asemenea, că în 32% din cazurile în care au fost implicate femeile, partea vinovată a fost celălalt șofer.

Situația este oarecum similară și în cazul bărbaților, unde majoritatea accidentelor au avut autor necunoscut.

În cazul femeilor, în ceea ce privește numărul daunelor, cele mai numeroase au fost cele frontale (28%), urmate de cele laterale (21%) și cele din spate (14%). Cele mai multe accidente au fost înregistrate în București (70%), urmat de Iași și Brașov, fiecare cu 5%, și Galați, cu 4%, celelalte orașe acumulând restul de 16% din numărul total de accidente. Atunci când vorbim de cele mai frecvente modele de autovehicule implicate în astfel de evenimente, statistica arată în felul următor: 18% Skoda Fabia și Octavia, 12% au fost Ford Fiesta, și 9% Dacia Logan și Volkswagen Golf.

"Chiar dacă, statistic vorbind, femeile sunt considerate șoferi “responsabili”, deseori au fost încadrate în stereotipul social al “șoferilor slabi”. Studiul nostru arată că femeile sunt destul de precaute atunci când conduc mașina de companie, iar asta se poate datora faptului că atunci când conduc autovehiculul firmei simțul responsabilității crește, dar în același timp o altă cauză poate fi și abordarea și eforturile pe care compania angajatoare le întreprinde astfel încât să asigure siguranța angajaților săi. Dacă o companie pune la dispoziție autovehiculul, dar în același timp are și o politică bine definită de utilizare a lui, sau le oferă angajaților cursuri de conducere defensivă, sau are o imagine de brand pe care vrea să o protejeze, toate acestea cu siguranță îmbunătățesc comportamentul utilizatorilor", spune Ioana Grigore (Director Comercial al Business Lease România).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related