[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi

[CSR-ul lui 2017] Irina Lapoviță, Lidl: Urmărim să avem proiecte pe termen lung care dau o undiță comunității și nu doar peștele pe care să îl pună pe masă astăzi

„Roșia de Buzău 1600” este numele unui soi românesc de roșii. Lidl, în colaborare cu Universitatea de Știinte Agronomice și Medicină Veterinară din București și cu Stațiunile de cercetare Buzău, au început să-l recultive, parte dintr-un proiect de sustenabilitate.

La ei, CSR-ul e parte din modelul de business. Proiectele (majoritatea pe termen lung) au legătură cu: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri. Lucrează totul in-house.

„CSR-ul este despre cum reușesc companiile să gestioneze procesele de business astfel încât să producă, per total, efecte pozitive în societate și mediu”, zice Cristina Hanganu, Director de comunicare la Lidl. Irina Lapoviță, Coordonator CSR la Lidl, o completează cu exemple concrete și proiecte derulate în 2016.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related