[CSR-ul lui 2017] Cristina Horia, Fundația Sensiblu: Asistăm în continuare la un decalaj între modul în care a fost integrat și operaționalizat conceptul în companiile românești și filialele din România ale multinaționalelor

[CSR-ul lui 2017] Cristina Horia, Fundația Sensiblu: Asistăm în continuare la un decalaj între modul în care a fost integrat și operaționalizat conceptul în companiile românești și filialele din România ale multinaționalelor

Fundația Sensiblu există din 2002. Și-a început activitatea cu un proiect dedicat victimelor violenței domestice - femei și copii. Programul se numește acum Casa Blu și a ajutat peste 5.000 de victime. Pentru pilonul ăsta din strategie, există o echipă care lucrează cu beneficiarii. Modul de lucru? „Cu fiecare dintre aceste persoane a fost stabilită o relație one-to-one, iar evoluția celor mai multe dintre ele a fost urmărită pe parcursul a câțiva ani. Astfel, putem spune ce impact a avut programul Casa Blu asupra vieții lor, ce s-a întâmplat după ieșirea din adăpost, cum sunt copiii lor.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related