[CSR-ul lui 2017] Camelia Popescu, cora Romania: Am ajuns ca societate la acel nivel in care nu mai pansam doar rana deschisa, dar lucram mult si la preventie

Primul magazin cora s-a deschis in Romania in 2003. Au derulat apoi prima campanie de CSR in 2006. Se numeste „Luna inimilor deschise”, are loc in fiecare luna mai si consta in donatii catre asociatii si spitale care lucreaza cu copiii. De altfel, acesta este domeniul care ii intereseaza in strategia lor. Cu mai multe proiecte ongoing, plus sponsorizari separate, investesc in educatia si sanatatea copiilor. Au infiintat si Fundatia Lumea cora, prin care angajatii lor devin voluntari si lucreaza one-on-one cu copiii, alaturi de reprezentantii asociatiilor partenere.

Camelia Popescu, manager Comunicare si Publicitate la cora Romania, ne e ghid prin modul lor de lucru. Tot ea spune si asta:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related