[CSR-ul lui 2017] Camelia Ene, MOL: Apreciem parteneriatele prin care reușim să generăm impact real în comunități, de aceea suntem consecvenți în susținerea anumitor cauze, atâta timp cât nevoia există

[CSR-ul lui 2017] Camelia Ene, MOL: Apreciem parteneriatele prin care reușim să generăm impact real în comunități, de aceea suntem consecvenți în susținerea anumitor cauze, atâta timp cât nevoia există

În 2005, se lansa programul pilot al platformei „Spaţii Verzi”, primul program de CSR dezvoltat de MOL România. A avut succes așa că a continuat; e încă funcțional. După el, au mai venit încă alte 4 proiecte mari, unele ajunse la ediția a unsprezecea sau a opta, altele, la a doua. Majoritatea sunt concursuri de proiecte, cu implementare anuală, majoritatea sunt dezvoltate în colaborare cu Fundația pentru Comunitate și cu Fundația pentru Parteneriat. Cred că e mai bine așa, pentru un impact semnificativ.

Măsoară rezultatele unei campanii de CSR după numărul dosarelor de candidatură, calitatea proiectelor sau numărul beneficiarilor, printre altele. Și nu cumpără spațiu publicitar pentru programele CSR, dar se bucură când reușesc earned media. Camelia Ene, Director Executiv MOL Romania, ne spune mai multe, inclusiv asta, despre preferința pentru parteneriate pe termen lung:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related