Golin și Mastercard au premiat pentru a doua oară consecutiv excelența industriei financiare prin competiția Bank of the Year

Golin și Mastercard au premiat pentru a doua oară consecutiv excelența industriei financiare prin competiția Bank of the Year

Peste 20 de instituții financiare din România au participat la cea de-a doua ediție a competiției.

Mastercard și Golin au organizat cea de-a doua ediție a competiției Bank of the Year dedicate recunoașterii excelenței la nivelul instituțiilor financiare bancare și non-bancare din România. Proiectul a debutat în România anul trecut, Golin coordonând și implementarea conceptului competiției Mastercard, în parteneriat cu publicația Wall-Street.

Mecanismul competiției, pe bază de aplicații, a generat înscrieri din partea a peste 20 de instituții financiare bancare și non-bancare din România - incluzând cele mai importante 10 bănci din țară - toate concurând pentru premiile oferite în cadrul celor 13 categorii de concurs. Desemnarea câștigătorilor a fost realizată de către un juriu specializat, independent, format din peste 30 de membri, reprezentanți de top ai autorităților (precum Banca Națională a României sau Autoritatea de Supraveghere Financiară), mediului academic, industriilor relevante (audit, consultanță, tehnologie, retail), asociațiilor studențești și ONG-urilor.

"Pentru noi este esențial să recunoaștem performanțele deosebite ale instituțiilor financiare care dezvoltă proiecte importante deopotrivă pentru economie și comunitate. Construind pe reputația primei ediții a Bank of the Year, caracterizată de obiectivitate, transparență și prestigiu, ne bucurăm atât de marcarea unei premiere naționale pentru Mastercard în mediul de business, prin cele două momente Priceless, cât și de feedbackul excelent al participanților la Bank of the Year și al comunității financiar-bancare. Prin susținerea partenerilor noștri de la Golin, inițiativa Mastercard a ajuns rapid să reprezinte frontispiciul industriei financiar-bancare", a declarat Diana Tănase (Marketing Manager, Mastercard România).

 

"Proiectul Bank of the Year reflectă corect punctul de joncțiune al relației dintre Mastercard și Golin – dedicată excelenței și prestigiului, marcată de proiecte unice și experiențe memorabile și generatoare de rezultate excepționale. Parteneriatul Mastercard, Golin și Wall-Street a funcționat din nou ireproșabil – nu doar că am consolidat statutul de referință al Bank of the Year la nivelul pieței financiare locale, dar aprecierile primite din partea participanților la competiție și, în general, a comunității financiar-bancare, au depășit toate așteptările", a adăugat Florin Merlă (Senior Media Associate, Golin).

Premiile Mastercard Bank of the Year au fost decernate în cadrul unei gale care a avut loc pe 16 martie, ceremonie marcată de două momente speciale organizate de Golin și Mastercard în premieră pentru România. Pentru a sublinia ambiția în atingerea excelenței și performanței de vârf la nivel individual, Alex Găvan, primul român care a escaladat vârful Everest fără oxigen suplimentar, i-a acordat Bancherului Anului 2016 o fotografie inspirațională, personalizată, realizată la peste 8.000m altitudine. În mod similar, pentru a simboliza valorile spiritului de echipă care conduc la realizări memorabile, legendara Cristina Neagu - cea mai bună jucătoare de handbal din istoria acestui sport - a înmânat Băncii Anului 2016 mingea cu care a înscris anul trecut golul său cu numărul 190 în istoria reprezentării României la Campionatele Europene de Handbal, în ovațiile audienței formate din peste 140 de reprezentanți de top ai ecosistemului financiar local.

Golin a asigurat componenta de project management pe toată durata competiției şi s-a implicat în adaptarea conceptului și dezvoltarea conținutului, oferind sprijin în stabilirea și definirea celor 13 categorii ale Bank of the Year, coordonarea înscrierilor, actualizarea mecanismului de concurs și a criteriilor de jurizare, stabilirea structurii juriului și gestionarea evaluărilor realizate de membrii juriului, precum şi în dezvoltarea conceptului și organizarea Galei, inclusiv a primelor Mastercard B2B Priceless Surprise din România.

Din partea Mastercard, Diana Tănase (Marketing Manager) a coordonat proiectul Bank of the Year, cu sprijinul întregii echipe Mastercard pentru România.

Pentru Golin, project managementul Bank of the Year a fost asigurat de Florin Merlă (Senior Media Associate), cu sprijinul întregii echipe Golin pentru Mastercard, formate din Ana Trif (Director), Ana-Maria Gardiner (Director), Simona Oprea (Manager), Bogdan Munteanu (Manager), Andreea Herzog (Senior Media Associate), Adelina Clapon (Media Associate) și Thedeea Gherlan (Digital Manager).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related