Primavara aceasta, la KFC poti sa-ti iei CEVA cu doar 5 lei

Primavara aceasta, la KFC poti sa-ti iei CEVA cu doar 5 lei

KFC a lansat o noua campanie prin care le ofera clientilor sai o solutie pentru momentele inevitabile de indecizie. Decat sa achizitioneze orice altceva pentru a-si satisface foamea sau pofta, lantul de restaurante isi incurajeaza fanii sa aleaga CEVA la 5 lei din meniul propriu. Acestia pot alege acum dintre cele patru oferte pe bune: clasicele Crispy Sandwich, Booster sau Hot Booster si 3 Hot Wings sau pot opta pentru Copanul Kentucky, nou introdus in meniu, fiecare alaturi de o portie mica de cartofi prajiti.

O alta noutate lansata de KFC odata cu aceasta campanie sunt meniurile Kentucky, Dublu Crispy si 5 Hot Wings care au in aceasta perioada preturi promotionale.

 

"Raspunsul la “as manca ceva, dar nu stiu ce!”, „am pofta de ceva” sau “imi iei si mie ceva?” vine acum sub forma ofertei CEVA la doar 5 lei. De aceasta data, ne-am propus sa folosim „ceva”- ul din expresiile uzuale ale oamenilor atunci cand se refera la mancare si chiar sa-l inlocuim cu o serie de produse care se regasesc in meniurile restaurantelor noastre.

Ofertele campaniei sunt gandite astfel incat sa satisfaca dorintele diverse ale clientilor: de la o gustare rapida, la meniuri complete si accesibile, destinate atat celor ce prefera produsele inovatoare, cat si iubitorilor de retete clasice", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer, KFC Romania).

Noua campanie este sustinuta prin comunicare outdoor, in restaurante si in social media, dar si printr-un spot TV ce poate fi vizualizat si pe canalul de YouTube al KFC Romania, dedicat tuturor celor care stiu cu siguranta ca au pofta de produsele delicioase KFC, dar nu sunt decisi ce sa aleaga.

Produsele din oferta sunt disponibile in toate restaurantele KFC din tara, pana la data de 11 mai 2017.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related