[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR

E posibil să vă fi întrebat ce fel de CSR poate să facă un producător de produse din tutun. E, de altfel, o industrie cu ceva mai multe restricții la capitolul comunicare. Aflăm varianta JTI (Japan Tabacco International), prin explicațiile Gildei Lazăr, Head of Corporate Affairs & Communications.

De exemplu, că tot ziceam de restricții, pentru a evita posibile speculații, nu susțin: cazuri individuale, organizații politice, religioase sau sindicale, proiecte care pot avea ca destinatari minorii, programe care au legătura cu sportul sau sănătatea.

În schimb, investesc în cultură (artă contemporană și promovarea moștenirii japoneze) și proiecte sociale pentru persoane vârstnice. Printre cele mai importante programe ale lor: Întâlnirile JTI (anul ăsta, ediția nr. 18), organizate cu ajutorul Silviei Ghiață (realizator TVR și critic) și a Fundației Art Production; Seniorii JTI (primul lor proiect, început în 1998), în colaborare cu Primăria; Bursele pentru Jurnaliști, care presupune un stagiu în Bruxelles. Mai au și campanii publice anticontrabandă (din 2010), și doar pentru ele lucrează cu agenții. De exemplu, cea de anul ăsta, e realizată în colaborare cu Comunicator Media, Publicis și pastel.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Pastel

pastel este o agentie de comunicare independenta, cu o istorie de peste 10 ani pe piata, care ofera experiente de brand integrate. La pastel credem ca ideile de succes sunt idei integrate. Acestea au puterea de a... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Related