Mai mult timp dedicat filmului cu Dănuț, Matilda și Grand Cinema & More

Mai mult timp dedicat filmului cu Dănuț, Matilda și Grand Cinema & More

Au fost odată ca niciodată, că dacă n-ar fi fost, nu s-ar fi povestit, doi pitici albaștri care iubeau filmele. Preferatul lor era Zbor deasupra unui sat pierdut. 

Oricum, povestirea noastră începe într-o zi, în cinematograful lor preferat aglomerat.
Dănuț, primul pitic, zice: Ce bine ar fi să putem cumpăra online!
Matilda, însoțitoarea lui: păi, se pare că putem și ne costă un pic mai puțin.
Adică putem cumpăra bilete de acasă, fără să stăm la coadă, mai ieftin? Dar tot trebuie să stăm pentru popcorn și ochelari.
Ei bine, nu din nou, răspunde Matilda, afișând o ușoară superioritate. Poți să comanzi online și popcorn, nachos sau suc.
Aaaa, se întristează dintr-odată Dănuț. Dar tot trebuie să stăm la coadă să le ridicam.
OFF, nu mă asculți deloc, zice Matilda exasperată. Dar chiar nu vezi semnalizarea? Au casă dedicată.

Este adevarat că Dănuț și Matilda sunt fictivi, dar tot restul este adevărat. La Grand Cinema & More, biletele de film achiziționate online sau de la automatele din cinema beneficiază de o reducere de preț. Discountul se aplică și pentru biletele de film sau spectacol cumpărate prin intermediul Cinemagia și din aplicația CityILove.

Odată ajuns la film cu un bilet cumpărat online, utilizatorul poate imprima biletul la automatele din cinema, în baza codului primit, sau poate face dovada plății direct de pe telefon, prin scanarea codului de confirmare.

În plus, platforma de achiziție online a Grand Cinema & More permite vizitatorilor să își cumpere online nu doar biletele, ci, în premieră în România, și meniurile de savurat la film. Practic, din momentul în care decid ce film vor să vadă, își pot alege data, ora, locurile în sală, dar și unul dintre cele trei meniuri ce includ popcorn sau nachos și diverse răcoritoare sau ochelarii 3D.

Mai mult decât atât, în cinematograf exista o casă specială pentru snackuri și răcoritoare, de unde pot ridica meniurile achiziționate online, fără a mai sta la coadă.

"Încercăm să ținem pasul cu consumatorul nostru care trăiește dinamic și intens, vrea să se simtă cât mai bine când vine la cinema și nu are timp sau energie de pierdut. Vrem să eficientizăm timpul de dinainte de film. Cu aceste noi opțiuni de achiziție online, nu facem altceva decât să oferim o experiență cât se poate de plăcută și, dacă vreți, completă clientului nostru", a declarat Simona Manea (Entertainment Business Unit Marketing Director).

Serviciul este disponibil pentru toate filmele din program.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related