[CSR-ul lui 2017] Raluca Nicolaescu (Mastercard Romania): Promovăm sustenabilitatea prin sporirea accesului cât mai multor oameni, din categorii cât mai diverse, la sistemul financiar global

Conform Ralucăi Nicolaescu, Marketing Manager, Mastercard România, unul dintre trendurile importante ale anului 2017, în ceea ce privește politicile de CSR ale companiilor, va fi asumarea de către acestea a unui rol în atingerea de obiective ce țin de justiţia socială.

Contribuția Mastercard în această direcție se sprijină pe cei trei ”piloni pe care se structurează activitatea noastră de comunicare corporate”: safety & security, incluziune financiară şi convenience. 

Astfel, brandul își propune să ajute la incluziunea socială a comunităților cu acces scăzut la viața economică și șanse reale de educație. Pârghia folosită este, așadar, un cumul de proiecte de educaţie financiară. 

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related