Warply lansează WarplyPay® pe piața din România

Warply lansează WarplyPay® pe piața din România

Furnizorul de soluții de loializare oferă primul portofel de tranzacții mobile, care transformă orice aplicație în una de tip m-commerce.

Warply, lider european în furnizarea de sisteme de loializare și soluții de plată cu ajutorul telefonului mobil, lansează pe piața din România WarplyPay® – noul serviciu inovator de plăți mobile, care poate fi folosit prin intermediul oricărei aplicații comerciale. Noua soluție de plăți digitale completează programele de loializare și orice aplicație comercială, transformându-le în portofele digitale.

WarplyPay® este un serviciu de plată de tip cloud, care înregistrează și securizează datele cardurilor introduse, păstrându-le în maximă siguranță. WarplyPay® permite tuturor utilizatorilor să își încarce portofelul digital cu bani, prin intermediul aplicației de tranzacții mobile, precum și să facă tranzacții și plăți în interiorul aplicației.

Inovația WarplyPay® constă în faptul că utilizatorii nu sunt nevoiți să instaleze altă aplicație mobilă sau să deschidă o altă pagină bancară web. Cu ajutorul WarplyPay®, tranzacțiile online devin din ce în ce mai simple. Utilizatorii se pot înregistra introducând cardul dorit o singură dată, iar pentru orice altă tranzacție viitoare, utilizatorii pot selecta un cod pin sau pot folosi amprenta digitală pentru verificare.
În plus, WarplyPay® oferă capacitatea de rambursare a cupoanelor mobile și a cardurilor cadou, colectarea și rambursarea punctelor de loialitate, precum și servicii de facturare digitală. Toate acestea prin intermediul aceleiași soluții, certificate de ISO 27001 și PCI-DSS, oferind asigurarea riscului de credit, până la suma de 1,5 milioane de euro.

WarplyPay® suportă toate cardurile Visa, MasterCard, AMEX, Discover și Maestro, iar integrarea cu aplicațiile mobile ale companiilor afiliate este un proces simplu și rapid.

"La Warply, obiectivul nostru principal este să proiectăm soluții care facilitează și îmbunătățesc interacțiunile zilnice ale consumatorilor cu mediul afacerilor. De vreme ce trăim într-o lume în care utilizatorii fac totul prin intermediul telefonului mobil și se așteaptă să maximizeze productivitatea la toate nivelele, scopul nostru principal este să dezvoltăm o soluție care va oferi comoditate, viteză și siguranță în ceea ce privește toate tranzacțiile prin intermediul telefonului mobil", a menționat John Doxares (CEO Warply).

WarplyPay® a fost integrat deja în unele aplicații mobile și poate funcționa în cadrul oricărei aplicații. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related