A sosit berea proaspată - SKOL Nepasteurizat

A sosit berea proaspată - SKOL Nepasteurizat

SKOL Nepasteurizat este produsă local după o rețetă proprie, fără tratare termică, pentru a le asigura consumatorilor cel mai savuros și proaspăt gust de bere.

UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD (URBB) lansează noul SKOL Nepasteurizat, o bere proaspată produsă local, netratată termic, fabricată după o rețetă proprie bazată pe ingrediente naturale. SKOL Nepasteurizat are un termen de prospețime de 12 săptămâni.

“Suntem încântați să lansăm pe piață SKOL Nepasteurizat, un produs cu care ne-am propus să readucem prospețimea berii produse în România. Noua investiție continuă tradiția noastră de a inova pentru a veni în întâmpinarea nevoilor și preferințelor consumatorilor români, fiind esențial pentru strategia noastră să ne dezvoltăm continuu, simultan cu particularitățile cererii pieței,” a declarat Shachar Shaine, președinte URBB.

Produsă după o rețetă proprie, SKOL Nepasteurizat este o bere blondă, cu un gust proaspăt, înnobilată cu hamei aromatic și cu un volum de alcool de 5%, fiind disponibilă în versiunile de ambalare la doză și la sticlă - atât returnabilă, cât și nereturnabilă, ambele de 0,5l.

Pentru fabricarea SKOL Nepasteurizat, UNITED ROMANIAN BREWERIES BEREPROD a investit 1,2 milioane euro în modernizarea liniei de producție a fabricii din orașul Pantelimon, județul Ilfov. Noutatea o reprezintă instalația de microfiltrare a berii, care înlocuiește procedeul de pasteurizare, asigurând prospețimea berii timp de 12 săptămâni. Sistemul de microfiltrare, ce prevede două etape, asigură reținerea eventualelor microorganisme din bere prin prefiltre (cu cartușe de 0,65 μm– care rețin celulele de drojdie și particule grosiere) și filtre sterilizante (cu cartușe de 0,45 μm – care pot îndepărta peste 1 milion de bacterii pe cm2 de membrană filtrantă) și constituie o alternativa modernă la procesul de pasteurizare a berii, având avantajul de a menține aroma și prospețimea berii, evitând necesitatea tratamentului termic.

Capacitatea noii linii de îmbuteliere a SKOL Nepasteurizat este între 50.000 unități/oră și 100.000 unități/oră.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related