[Designer e-Fashion] Sore Mihalache (Hard Coeur): Din rapoarte reiese ca peste 50% dintre vizitatorii shop-ului online cumpara

[Designer e-Fashion] Sore Mihalache (Hard Coeur): Din rapoarte reiese ca peste 50% dintre vizitatorii shop-ului online cumpara

Actrita si cantareata Sore Mihalache si-a dorit un business in fashion. Cu ideile ei a mers la o croitorie de cartier care i-a produs primele 4 piese. Putin mai tarziu, in 2014, cu o investitie de 5.000 de euro, deschidea impreuna cu doamna Vali, croitoreasa de meserie, atelierul Hard Coeur by Sore. A urmat o perioada de testare, sau, daca vreti, de lucru cu masura, 4 ore pe zi; timp in care doamna Vali croia iar Sore lucra la site. 

In ceea ce priveste clientele, se astepta ca marea majoritate sa fie adolescente. Ulterior, rapoartele au aratat ca shop-ul era vizitat de femei cu varsta intre 18-35  de anisi ca jumatate dintre ele plecau de pe site cu cel putin un item in cos. Odata pus la punct online-ul, shop-ului i-a fost adaugata si o componenta offline, in forma unui showroom unde se pot face customizari ale hainelor. Totul, pe ideea de a oferi o alternativa la brandurile mass-market, dar similara in ce priveste raportul calitate/pret. Povestea business-ului, in continuare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related