10 ani de Starbucks Vitan pe ritmuri disco

10 ani de Starbucks Vitan pe ritmuri disco

Starbucks Vitan a sărbătorit luna aceasta 10 ani de existență cu petreceri în stil disco. Iubitorii de cafea Starbucks au fost invitați la o petrecere tematică și s-au distrat pe ritmurile muzicii mixate de DJ Leo, dansând și bucurându-se de gif-uri la minut.

„Petrecerea de 10 ani de Starbucks Vitan a fost modul nostru de a ne arăta recunoștința față de prietenii noștri – deoarece clienții ne-au devenit cu adevărat prieteni în acest deceniu – și de a le reaminti de ce atmosfera de la noi e specială: avem cele mai bune cafele din lume, barista super talentați, deserturi delicioase și o atmosferă perfectă pentru o ieșire de weekend cu prietenii sau pentru un repaos binemeritat la shopping”, a declarat Dana Pașol, Marketing Manager Starbucks România & Bulgaria.

Starbucks Vitan s-a transformat într-o mini discotecă, cu disco ball și melodii ale anilor `80-`90, băuturi personalizate, demonstrații ținute de talentații barista, espresso martini, dar și o cabină foto, locul perfect de realizat amintiri pentru rețelele sociale.

„Ne-am bucurat să creăm pentru toți prietenii Starbucks, influențatori, parteneri și clienți, o seară de distracție, cu toate ingredientele unei petreceri aniversare de neuitat, prin care să marcăm deschiderea celei de-a doua cafenele Starbucks din București: muzică, atmosferă, cafea reinterpretată pentru acest moment festiv – espresso martini, un tort special, gif-uri, demonstrații de cafea și multe zâmbete. Invitații s-au simțit atât de bine, încât petrecerea s-a încheiat aproape de ora 1 dimineața”, a declarat Anca Marcu, PR Manager RAN Events.

Starbucks, cea mai iubită marcă de cafea din lume, a împlinit primăvara aceasta, 10 ani de la intrarea pe piaţa din România și se poate lăuda cu o rețea de 29 de cafenele în toată țara: 16 în București, două în Cluj - Napoca, trei în Timișoara, două în Constanța, una în Brașov, două în Craiova, una în Ploiești și două în Iași. Anul acesta, lanțul de cafenele va continua să cucerească noi orașe din România și să ofere experiența autentică Starbucks cât mai multor oameni.

Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel international, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella şi Starbucks. Are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related