Modă accesibilă tuturor: Lidl și Heidi Klum lansează o colecție vestimentară, Esmara by HK

Heidi Klum și Lidl fac moda accesibilă pentru toată lumea. Prin noua campanie, „Lidl Fashion Week”, retailerul își îmbogățește colecția de articole vestimentare și le oferă clienților o gamă diversificată, cu haine și accesorii inspirate din tendințele actuale.

Colaborarea dintre Heidi Klum și Lidl

Nu este niciun secret faptul că Heidi Klum este o mare iubitoare de modă și un designer care dă frecvent tonul în materie de tendințe vestimentare. Și, de astăzi, nu mai este un secret nici că Lidl și Heidi fac echipă pentru viitoarea campanie de modă! Rolul vedetei este cu mult peste cel al unui ambasador de brand: ea a creat propria sa colecție pentru Lidl, Esmara by Heidi Klum, ce reflectă în mod evident stilul său personal. Clienții Lidl nu vor avea mult de așteptat: lansarea noii colecții vestimentare este programată pentru a doua jumătate a acestui an.

Ce spune Heidi Klum despre parteneriat:

„Îmi doresc mult ca noua colecție pe care am creat-o pentru Lidl să fie pe placul oamenilor. Sunt realmente încântată de această colaborare și vă pot spune că este o experiență extrem de plăcută. Asta pentru că atât eu, cât și cei de la Lidl livrăm produse la standarde înalte, de bună calitate și la prețuri imbatabile. Și cred că asta este rețeta succesului, pentru că moda ar trebui să fie distractivă și fiecare dintre noi ar trebui să își permită această plăcere!”

Experiența „Lidl Fashion Week”

Noua campanie va avea un caracter dinamic, asigurat prin conceptul „Lidl Fashion Week”, o platformă gândită pe termen lung, prin care Lidl își va prezenta colecțiile vestimentare pe plan internațional. „Lidl Fashion Week” va avea loc de mai multe ori în fiecare an, în magazinele Lidl din întreaga lume, precum și în mediul online. Colecțiile vor fi disponibile exclusiv pe durata acestor săptămâni speciale dedicate modei. Proiectul „Lidl Fashion Week” începe odată cu colaborarea cu Heidi Klum.

Marco Giudici, Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România, a declarat:

„Heidi este o sursă minunată de inspirație. Ea se simte ca acasă în capitalele modei din întreaga lume, este o persoană plină de energie și de poftă de viață și, în același timp, un profesionist cu spirit pragmatic. Se potrivește perfect cu Lidl și cu clienții noștri! De aceea, ne face o deosebită plăcere că putem anunța, în premieră, în cadrul primei ediții a „Lidl Fashion Week”, colecția Esmara by Heidi Klum, de care clienții Lidl se vor putea bucura în această toamnă.”



Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related