[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației

Strategia de CSR a Groupama Asigurări merge, cu precădere, în două direcții: prevenirea riscurilor și cinematografia, implicând parteneriate de termen lung cu anumite organizații. Până în prezent, compania a derulat proiecte impreună cu Poliția Romană sau cu Fundația Policlinici Sociale Regina Maria, derulate în jurul ideii de prevenire a riscurilor, fie ele infracționale ori medicale. Cel mai amplu proiect al Groupama pe anul trecut a fost campania integrată "Neglijența, invitație deschisă la furt”, de care care aflăm în detaliu în cele ce urmează, de la Georgiana Miron (Director Comunicare si Marketing, Groupama Asigurari). În ce privește implicarea companiei în proiecte cinematografice românești, Groupama a susținut producții precum "Sieranevada", "Bacalaureat" sau "Câini".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related