[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației

[CSR-ul lui 2017] Georgiana Miron (Groupama Asigurari): CSR-ul ar trebui să depășească zona unui departament responsabil și să fie parte din viața organizației

Strategia de CSR a Groupama Asigurari merge, cu precadere, in doua directii: prevenirea riscurilor si cinematografia, implicand parteneriate de termen lung cu anumite organizatii. Pana in prezent, compania a derulat proiecte impreuna cu Politia Romana sau cu Fundatia Policlinici Sociale Regina Maria, derulate in jurul ideii de prevenire a riscurilor, fie ele infractionale ori medicale. Cel mai amplu proiect al Groupama pe anul trecut a fost campania integrata "Neglijenta, invitatie deschisa la furt”, de care care aflam in detaliu in cele ce urmeaza, de la Georgiana Miron (Director Comunicare si Marketing, Groupama Asigurari). In ce priveste implicarea companiei in proiecte cinematografice romanesti, Groupama a sustinut productii precum "Sieranevada", "Bacalaureat" sau "Caini".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related